Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)

kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, tar man utgangspunkt i tallene fra 2016, så er det kun Seattle som hadde flere sesongkortholdere forrige sesong. Atlanta har aldri spilt en kamp, men har allerede 27,000 sesongkortholdere.

Nettopp. Interessen øker rundt landet, kanskje litt mer i Atlanta enn andre steder. Det er grunnen til at 11 grupper rundt landet konkurrerer til å bli den neste MLS byen.

Ironisk nok, det var Lamar Hunt som startet AFL som (AFC i NFL idag)som kan ta hovedansvaret for fotball i USA.

Uten Hunt ville det bli ingen New England Patriots eller Atlanta United!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Begynner å dra seg til nå. Det er vel to uker til det braker løs. Blir veldig, veldig, veldig spennende. Gleder meg til å se både Atlanta og Minnesota, i tillegg til at jeg er fryktelig spent på om det løsner litt mer for Fire i år. Det MÅ det jo nesten gjøre med Dax og Juninho i tillegg til et par andre nysigneringer.

Hvem tenker dere blir årets overraskelser og skuffelser? Jeg lurer fælt på hvordan Red Bulls klarer seg. De har vel vært ganske inaktive på markedet. Fallhøyden er potensielt stor.

Håper Minnesota lykkes med sin moderate satsing, men jeg er ikke kjempeoptimistisk der heller. De henter vel sannsynligvis en DP i sommer mener jeg at jeg har lest.

Lenke til kommentar

Kampen mellom Atlanta og Seattle i dag gikk bedre enn sist mot Columbus. 4-2 ble sluttresultatet. Atlanta ledet 2-0 etter 3 minutter. 3-0 til pause. Retter etter pausen scorte Josef Martinez sitt andre, en nydelig chip. Vi ble redusert til 10 mann med 20-25 minutt igjen, og Seattle byttet inn flere av starterne sine. Greit, vi møtte ikke et toppet Sounders-lag, men det var artig å slå de likevel. Merk dere navnet Julian Gressel. Tysker vi draftet i første runde i Superdraften. Var knallgod i dag, frem til han fikk to kjappe gule i andreomgang og ble utvist.

https://twitter.com/DirtySouthSoc/status/834577069841457152/photo/1

Lenke til kommentar

Kampen mellom Atlanta og Seattle i dag gikk bedre enn sist mot Columbus. 4-2 ble sluttresultatet. Atlanta ledet 2-0 etter 3 minutter. 3-0 til pause. Retter etter pausen scorte Josef Martinez sitt andre, en nydelig chip. Vi ble redusert til 10 mann med 20-25 minutt igjen, og Seattle byttet inn flere av starterne sine. Greit, vi møtte ikke et toppet Sounders-lag, men det var artig å slå de likevel. Merk dere navnet Julian Gressel. Tysker vi draftet i første runde i Superdraften. Var knallgod i dag, frem til han fikk to kjappe gule i andreomgang og ble utvist.

https://twitter.com/DirtySouthSoc/status/834577069841457152/photo/1

Hvordan presterte Dempsey og Lodeiro forresten?
Lenke til kommentar

De kom inn først rundt midten av andreomgang. Dempsey gjorde ikke så mye. Lodeiro var bare provoserende å se på. Prøvde å filme seg til straffe blant annet. De imponerte ingen, og det var mot ti mann.

Lodeiro var en av de beste spillere i MLS i fjor. Dette kommer nok til å endre seg. Vi får se hva som skjer med laget mitt med oslo guttene Kamara og Næss mot Lodeiro og Dempsey på lørdag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...