V. Haugen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Men neste år mister han sitt nye brukernavn.Nå tvitrer Barack Obama for egen regning Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Det dere skriver er jo helt feil. @BarackObama er drevet av en organisasjon som drev valgkampen hans (Organizing for Action). Han har tidvis skrevet tweets her selv, signert "-bo". @Whitehouse er drevet av staben ved det hvite hus, @POTUS følger embetet, og er hans "personlige" konto, men det er fortsatt ikke han personlig som skriver der, men medie/PR-folk som jobber for ham. Også her blir hans personlige tweets signert "-bo" (som det står i twitter-bioen). Endret 19. mai 2015 av Herr Brun Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Det dere skriver er jo helt feil. @BarackObama er drevet av en organisasjon som drev valgkampen hans (Organizing for Action). Han har tidvis skrevet tweets her selv, signert "-bo". @Whitehouse er drevet av staben ved det hvite hus, @POTUS følger embetet, og er hans "personlige" konto, men det er fortsatt ikke han personlig som skriver der, men medie/PR-folk som jobber for ham. Også her blir hans personlige tweets signert "-bo" (som det står i twitter-bioen). Feil. @POTUS er hans personlige konto og vil ikke signeres "-bo", da tweets i hovedsak skal være skrevet av Presidenten selv. Det står ingenting i bioen til @POTUS at tweets skal signeres "-bo", slik du påstår. Når han er ferdig vil jeg anta at han kan overta @BarckObama fra OfA hvis han er interessert. I tillegg er det kjent at @BarackObama og @Whitehouse er linket sammen og WH-staff har tilgang også på den førstnevnte. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hmm, jeg var helt sikker på at det sto "personal tweets are signed -bo" også på @potus i går kveld da han først twitret, men jeg ser jo nå at det ikke stemmer. Uansett var den første formuleringen i artikkelen feil, hvilket jo bekreftes av at tek.no nå har endret det. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hmm, jeg var helt sikker på at det sto "personal tweets are signed -bo" også på @potus i går kveld da han først twitret, men jeg ser jo nå at det ikke stemmer. Uansett var den første formuleringen i artikkelen feil, hvilket jo bekreftes av at tek.no nå har endret det. Jepp, vi endret det første du bemerket - takk for tips! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg