Gå til innhold

Kotrollen på FIFA 2004 til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='frowe' date='11/11/2003 : 23:07'] [quote name='notarget' date='10/11/2003 : 21:53'] Løsningen er å laste ned en nocd patch.
Leste det på den offisiele fifa04 forumet [/quote]
har du en link til siden :ide: [/quote]
En link hadde vært ålright. Umulige kontroller gjør spillet vanskeligere. Men ved å vite de riktige knappene så ville spillet blitt litt lettere.
Lenke til kommentar

Hei jeg har fått et tips som virker, iallefal på min maskin den er som følger:

click start ->run then type regedit.exe and click ok

Open HKEY_LOCAL_MACHINE, open SYSTEM, open ControlSet001, then Control, media properties, private properties, joystick, OEM.

view each folder (should look like VID_0428&PID etc) until you find the controller you have.

When you see you controller, double click where it says OEMName to the left of where its says the name of your controller, change it to 'Logitech DualAction USB'.

This fools fifa into thinking your controller is the logitech one.

mvh Frode Weholt :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må si jeg var skuffet over dette spillet. Kontrollene har blitt verre og menyene er verre enn før. Uff, er det ikke mulig å få et skikkelig fotballspill til PC????

:gretten:

Trenger ikke lete i EA sports verden når en har KONAMI...

Pro Evolution Soccer 3 er genialt, beste fotballspillet på markedet (for de som ikke er mest opptatt av om beckham har rød eller blå hårbøyle, men faktisk vil spille et reslistisk fotballspill)

Lenke til kommentar
Må si jeg var skuffet over dette spillet. Kontrollene har blitt verre og menyene er verre enn før. Uff, er det ikke mulig å få et skikkelig fotballspill til PC????

:gretten:

Trenger ikke lete i EA sports verden når en har KONAMI...

Pro Evolution Soccer 3 er genialt, beste fotballspillet på markedet (for de som ikke er mest opptatt av om beckham har rød eller blå hårbøyle, men faktisk vil spille et reslistisk fotballspill)

Dummeste jeg har hørt. Hva er mer realistisk med PES3 enn FIFA? PES3 virker som et lite gjennomtenkt og uferdig fotballspill. Det er jo helt likt ISS på Super Nintendo.

Må legge til at jeg synes PES3 også er et bra spill, og jeg spiller det masse selv om jeg synes FIFA har et lite forsprang. Ja takk, begge deler. :D

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...