frowe Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er det noen som kan si meg hvordan man egendefinerer sin egen kontroll til fifa '04, sån at man selv kan velge hva de forskjellige knappene skal brukes til!!!! mvh F:W Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dette lurer faktisk jeg óg på... Er det noen hack, eller evt en .ini eller .cfg fil som kan redigeres? Athelas Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nå har ikke jeg prøvd mer enn demoen, men generelt har FIFA-spillene vært ganske tåpelige på dette - og ikke gitt mulighet til å stille dette inn selv. Håper det er annerledes i 2004-utgaven. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det gikk på 2003 utgaven og fikk mye skryt for det, så jeg forstår ikke hvorfor de har tatt det bort igjen. Rimelig idiotisk. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Må si jeg var skuffet over dette spillet. Kontrollene har blitt verre og menyene er verre enn før. Uff, er det ikke mulig å få et skikkelig fotballspill til PC???? :gretten: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Her er det en del poster om problemer i fifa2004. Kanskje noen poster hjelper deg. http://footballcommunity.ea.com/forum/viewforum.php?f=2 Her har du en post om kontrollene i fifa04: http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=2778 Men det hjalp ikke meg mye. Lasta ned den siste patchen og fremdeles problemer. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 lastet ned phaten som liksom skulle fikse det på ea.com, men da fikk man bare stille inn tastaturet :gretten: amtørermessig spør du meg, de andre fifa spillene jeg har prøvd har man kunne stille inn selv mvh F.W Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Løsningen er å laste ned en nocd patch. Leste det på den offisiele fifa04 forumet Lenke til kommentar
frowe Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Løsningen er å laste ned en nocd patch.Leste det på den offisiele fifa04 forumet har du en link til siden :ide: Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 [quote name='frowe' date='11/11/2003 : 23:07'] [quote name='notarget' date='10/11/2003 : 21:53'] Løsningen er å laste ned en nocd patch. Leste det på den offisiele fifa04 forumet [/quote] har du en link til siden :ide: [/quote] En link hadde vært ålright. Umulige kontroller gjør spillet vanskeligere. Men ved å vite de riktige knappene så ville spillet blitt litt lettere. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Hei jeg har fått et tips som virker, iallefal på min maskin den er som følger: click start ->run then type regedit.exe and click ok Open HKEY_LOCAL_MACHINE, open SYSTEM, open ControlSet001, then Control, media properties, private properties, joystick, OEM. view each folder (should look like VID_0428&PID etc) until you find the controller you have. When you see you controller, double click where it says OEMName to the left of where its says the name of your controller, change it to 'Logitech DualAction USB'. This fools fifa into thinking your controller is the logitech one. mvh Frode Weholt :-) Lenke til kommentar
jaril Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Må si jeg var skuffet over dette spillet. Kontrollene har blitt verre og menyene er verre enn før. Uff, er det ikke mulig å få et skikkelig fotballspill til PC???? :gretten: Trenger ikke lete i EA sports verden når en har KONAMI... Pro Evolution Soccer 3 er genialt, beste fotballspillet på markedet (for de som ikke er mest opptatt av om beckham har rød eller blå hårbøyle, men faktisk vil spille et reslistisk fotballspill) Lenke til kommentar
frowe Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 har det og jeg, syntes det er bra, men synd det kun er landslag der, (utenom de amtørmessige klubblagene som er der da) Men FIFA er og blir best syntes jeg da Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Må si jeg var skuffet over dette spillet. Kontrollene har blitt verre og menyene er verre enn før. Uff, er det ikke mulig å få et skikkelig fotballspill til PC???? :gretten: Trenger ikke lete i EA sports verden når en har KONAMI... Pro Evolution Soccer 3 er genialt, beste fotballspillet på markedet (for de som ikke er mest opptatt av om beckham har rød eller blå hårbøyle, men faktisk vil spille et reslistisk fotballspill) Dummeste jeg har hørt. Hva er mer realistisk med PES3 enn FIFA? PES3 virker som et lite gjennomtenkt og uferdig fotballspill. Det er jo helt likt ISS på Super Nintendo. Må legge til at jeg synes PES3 også er et bra spill, og jeg spiller det masse selv om jeg synes FIFA har et lite forsprang. Ja takk, begge deler. Endret 27. november 2003 av Swag Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Løsningen er å laste ned en nocd patch.Leste det på den offisiele fifa04 forumet har du en link til siden :ide: Link til der jeg leste det, eller cracken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå