mazelas Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Mista blinklysan på en Peugot boxer 2,8 HDI 2002 modell. Til og med nødblinkere borte. Hva kan feilen være? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Sikring eller blinklysrelé? 1 Lenke til kommentar
mazelas Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Sikring eller blinklysrelé? sikring ok. rele ok Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 se over ledningene, det kan hende bryteren på rattet er deffekt Lenke til kommentar
mazelas Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 se over ledningene, det kan hende bryteren på rattet er deffekt Ok! men nødblinkere fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Er tenningsnøkkelen litt slarkete? Prøv å røske litt i nøkkelen uten å skru av tenninga. Lenke til kommentar
mazelas Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Er tenningsnøkkelen litt slarkete? Prøv å røske litt i nøkkelen uten å skru av tenninga. Ja den er slarkete, har faktisk problemer med at den noen ganger fusker. Hvis jeg skrur den helt tilbake, så starter ikke bilen, det lyser et oransje lys med hengelås indikator. Må vri og røske den ut og inn for å få den t å fungere. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg hadde også sliten tenningslås på en Citroën BX, og der hendte det at diverse ting som får strøm når tenninga er på ikke virket uten at jeg rikket litt på tenningsnøkkelen: Kupevifte, vindusviskere, blinklys. Men om varselblinkerne er koblet over tenningsnøkkelen vet jeg ikke - de skal vel kunne brukes også når alt er stengt ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå