Arodem Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Orkene lages av det samme studioet som sørger for Hulken i The Avengers.Se det første bildet fra Warcraft-filmen Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Etter å ha drevet med datamaskiner i over 30 år, er det fantastisk å se hva vi får til i dag med datakraft, både i film og forskning. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Bildet med tekst "Et litt mer rent bilde som viser Orgrim. " er 100% digitalt?? Det er IKKE en mann med kostyme som deretter er fiksa på for eksempel? Helt sykt uansett hva slags metode som er brukt. Men vet noen akkurat hva som er gjort her? Endret 19. mai 2015 av Aiden Hall Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg har allerede sett en warcraft film, den heter Whore of warcraft. 4 Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Dette ser helt fantastisk ut! Håper filmen blir like bra som følelsen de har fått til her.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Bildet med tekst "Et litt mer rent bilde som viser Orgrim. " er 100% digitalt?? Det er IKKE en mann med kostyme som deretter er fiksa på for eksempel? Helt sykt uansett hva slags metode som er brukt. Men vet noen akkurat hva som er gjort her? Er ingen ekspert på området, men jeg vet at de bruker ekte skuespillere som har på seg visse kostymer og motion capture-vertkøy, og at de legger på digitale effekter etter det. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Bildet med tekst "Et litt mer rent bilde som viser Orgrim. " er 100% digitalt?? Det er IKKE en mann med kostyme som deretter er fiksa på for eksempel? Helt sykt uansett hva slags metode som er brukt. Men vet noen akkurat hva som er gjort her? Er ingen ekspert på området, men jeg vet at de bruker ekte skuespillere som har på seg visse kostymer og motion capture-vertkøy, og at de legger på digitale effekter etter det. Det må de for og få en virkelighets følelse. Men dette er egentlig en dårlig ting når det gjelder spill. Da alt for mye fokus er på Film delen. men dette passer perfect for noe slikt. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Gleder meg til filmen kommer ut, og de får frem mye av historien bak den første invasjonen/krigen. Blir jo en slags prequel til Warcraft:Orcs and Humans dette. Håper de følger opp med Warcraft 4 etterpå, istedet for å voldta universet enda mer med WoW. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå