Spragleknas Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hva var den hekkans kommanoden man skriver i "kjør" igjen? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 hmmm.. er det så enkelt ja Tente på noe ala denne: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INFmsmsgs.inf,BLC.Remove men den er feil Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 du tenkte på den ja, RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove denne brukte jeg og det virket hos meg. (windows xp pro norsk) Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva med å fjerne hele Windows messenger: * START -> *CONTROL PANEL -> *ADD/REMOVE PROGRAMS -> *ADD/REMOVE WINDOWS COMPONENTS (til venstre i mappe-menyen) -> *fjerne haken for Windows messenger Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Da dukker den opp igjen når OE startes Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Regedit - HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - Microsoft - Outlook Express: Opprett DWORD Value - Navn: hide messenger - Value 2. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Dette har jeg tenkt på lenge! Irriterende å ha Windows Messenger, når det er MSN messenger som gjelder! :gretten: Hvorfor kunne ikke Microsoft lagt inn en avinstallering av Windows Messenger, når vi installerer MSN Messenger mon tro? Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 er vel fordi at MS tror at de er så kul og hardt. det må være så mye bedre enn andre. du kan jo få bort shiten ved å installere Service Pack 1 da. så haker du bare at at Windows Messenger ikke skal starte. da vil den ikke starte heller. du ville ikke se den en gang, men hvis du haker av den en gang til så vil den komme fram. heldigvis bruker jeg Windows 2000 mest å den har ikke Windows Messenger shiten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå