Gå til innhold

Dansende kenyanere stjal showet under barnetoget

Gjest Slettet-7WVSGN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så er jo du pedofil (ref. egen tråd) så hva du synes er vel irrelevant?

Den logikken var ny.

Er det sånn a la "ja men du er jo pedofil, så derfor kan du ikke {kjøre bil | knytte skolisser | lage mat | støvsuge}?"

Forøvrig er jeg hebefil, ikke pedofil.

Jeg skjønner at folk har litt begrensa ordforråd rundt alders-bestemte seksuelle tiltrekninger, men alt under atten er ikke pedofili, altså.

Orda går sånn som dette:

• Nepiofil (spedbarn til tre-fire)
  • Pedofil (tre-fire til ni-ti)
  • Hebefil (ni-ti til 15-16) - her er jeg
  • Efebofil (15-16 til 18-19)
  • Teleiofil (18-19 til 50/55) - her er dere 'normiser' :p
  • Gerontofil (50/55 - daud)
  • Nekrofil (comic interlude)
Skal vi ta et eksempel?

Okei då. Tanya til høyre, ikke Olga til venstre.

NSFW: "dette ser bare ikke heldig ut om noen går forbi"

http://i62.tinypic.com/11kbdb7.jpg

Endret av EinSånnEinJa
Lenke til kommentar

Hvor respektløs går det an å være? Denne dagen er ikke for andre nasjoner, denne dagen er for Norge. Er det greit at andre nasjoner får markere sitt land og tilhørende tradisjoner?

"Salvation Army" er ikke noe som har med Kenya å gjøre, det er Frelses Armeen for deg som ikke vet. En religiøs menighet er heller ingen direkte markering av Kenyansk tradisjon. 

På hvilken måte er det at dem danser med norske flagg og roper "Norge" på noen som helst måte en markering av Kenya? spør du meg viser Kenyanerne en stor internasjonal respekt og hyllest til Norge i denne oppvisningen, det er tydelig at dem ikke har noe annet fokus enn Norges nasjonaldag i denne videoen. Så dine motiver for denne kritikken er svært tvilsomme. 

Fortell meg Tore, av ren nysgjerrighet. Hvilket parti stemmer du på? 

Lenke til kommentar

Jeg er nysgjerrig på hvilken rolle FrP har i spørsmålet.

Hvem sa at han stemte FrP?

Det er jo ikke sikkert at han stemmer på det eneste partiet i Norge som melker folk sin fremmedfrykt og -hat, bare fordi han er rasist.

Han kan jo tenke selv, og vektlegge andre og viktigere politiske saker, enn bare det å hate folk ifra andre land.

Endret av EinSånnEinJa
Lenke til kommentar

Hvorfor spør du meg om det?

Fordi jeg tolket deg dithen at det var deg som sa at han stemte FrP, ingen andre.

Av denne utvekslingen din:

Et bedre spørsmål er, "Hvorfor er DU nysgjerrig på hvorfor han er nysgjerrig?"

Du husker hva du selv skriver, når det bare har gått et kvarter siden du skrev det, ikke sant?

Lenke til kommentar

Fortell meg Tore, av ren nysgjerrighet. Hvilket parti stemmer du på? 

Hvorfor er du nysgjerrig på det?

Fordi jeg ønsker å vite hvilket politisk parti en person som klarer å dra nasjonalfiendtlige påstander ut av videoen hører med. Også om denne personen er generelt politisk aktiv i det partiet. På denne måten kan jeg gjøre meg opp en mening om hvilke typer personer som hører med partiet. Som jeg sa, av REN nysgjerrighet. 

Lenke til kommentar

Fordi jeg ønsker å vite hvilket politisk parti en person som klarer å dra nasjonalfiendtlige påstander ut av videoen hører med. Også om denne personen er generelt politisk aktiv i det partiet. På denne måten kan jeg gjøre meg opp en mening om hvilke typer personer som hører med partiet. Som jeg sa, av REN nysgjerrighet. 

Fordi det er jo ikke noe alle vet, det at FrP er det eneste parti som er imot innvandring. No shit at de tiltrekker seg anti-innvandrere, av alle slag.

Lenke til kommentar

Hvorfor spør du meg om det?

Fordi jeg tolket deg dithen at det var deg som sa at han stemte FrP, ingen andre.

Av denne utvekslingen din:

Et bedre spørsmål er, "Hvorfor er DU nysgjerrig på hvorfor han er nysgjerrig?"

Du husker hva du selv skriver, når det bare har gått et kvarter siden du skrev det, ikke sant?

Jeg husker definitivt hva jeg skriver, jeg sa ikke at at noen som helst stemmer på FrP.

Lenke til kommentar

Gudane forby at me får litt kulturelle innspel i 17. mai-togene her i landet, som jo ikkje er så veldig spenstig opplegg.

Bunad har dem faen ikke heller, korsfest korsfest!

Nei fy, de kan ta med seg den rare hudfargen og lydene sine, og danse seg rett tilbake til svarteste bushen.

"Miriam Makeba - The Click Song"

https://www.youtube.com/watch?v=2Mwh9z58iAU

Jeg husker definitivt hva jeg skriver, jeg sa ikke at at noen som helst stemmer på FrP.

Jai ikk forstå

Endret av EinSånnEinJa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Jeg la ikke spesielt merke til flagget de hadde i hånden, jeg la mest merke til det de sa "la alle nasjoner som er tilstede få markere sitt land og tilhørende tradisjoner" Noe som jeg missliker sterkt. Hvorfor er det en nødvendighet på vår nasjonaldag?

Endret av Slettet-7WVSGN
Lenke til kommentar

Jeg la ikke spesielt merke til flagget de hadde i hånden, jeg la mest merke til det de sa "la alle nasjoner som er tilstede få markere sitt land og tilhørende tradisjoner" Noe som jeg missliker sterkt. Hvorfor er det en nødvendighet på vår nasjonaldag?

"de sa" ??

Hvis du leser det som står der, så vil du se at det er Bjørn Are Nibe - fotografen - som sier dette (i følge Dagbladet).

Det høres jo ut som et norsk navn, så han benytter seg sikkert bare av ytringsfriheten sin og alle de andre frihetene som følger med det å være norsk. Eller vil du begynne å nekte nordmenn å si hva de mener, nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...