Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nesten ikke at det var en pus der, halvt i lys og halvt i skygge går den nesten i ett med omgivelsene. Må vel kalle det kreativ komposisjon der du bevisst har mye "luft" og lys i 2/3 deler av bildet. Dette medvirker til at du nærmest "myser" mot det skarpe lyset i første omgang, for deretter å la blikket gå nedover der du oppdager pusen. Slik ser jeg bildet ditt.

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så nesten ikke at det var en pus der, halvt i lys og halvt i skygge går den nesten i ett med omgivelsene. Må vel kalle det kreativ komposisjon der du bevisst har mye "luft" og lys i 2/3 deler av bildet. Dette medvirker til at du nærmest "myser" mot det skarpe lyset i første omgang, for deretter å la blikket gå nedover der du oppdager pusen. Slik ser jeg bildet ditt.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk Ragnar. Ja det var akkurat slik jeg også tenkte med denne komposisjonen derfor jeg lot alt det hvite øverst være med. At det er en pus skulle ikke være helt åpenbart men noe man så om man studerte bildet. TUSEN TAKK!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Det gamle kjerrintrollet litt lenger opp i bildet er vel vel så interessant som katta. Der havner blikket mens katta nok kommer i bakleksa.

Roar

Hmm, ser også kjerringa som kikker over gjerdet. Men det var en fin pus bare jeg fikk siktet meg inn. Kreativt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fant katten til slutt der den satt fint plassert delvis i lys og skygge.

Fin katt i fint lys.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...