Ragnar Skj Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Så nesten ikke at det var en pus der, halvt i lys og halvt i skygge går den nesten i ett med omgivelsene. Må vel kalle det kreativ komposisjon der du bevisst har mye "luft" og lys i 2/3 deler av bildet. Dette medvirker til at du nærmest "myser" mot det skarpe lyset i første omgang, for deretter å la blikket gå nedover der du oppdager pusen. Slik ser jeg bildet ditt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Så nesten ikke at det var en pus der, halvt i lys og halvt i skygge går den nesten i ett med omgivelsene. Må vel kalle det kreativ komposisjon der du bevisst har mye "luft" og lys i 2/3 deler av bildet. Dette medvirker til at du nærmest "myser" mot det skarpe lyset i første omgang, for deretter å la blikket gå nedover der du oppdager pusen. Slik ser jeg bildet ditt. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar. Ja det var akkurat slik jeg også tenkte med denne komposisjonen derfor jeg lot alt det hvite øverst være med. At det er en pus skulle ikke være helt åpenbart men noe man så om man studerte bildet. TUSEN TAKK! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hahaha! Så ikke katta til å begynne med jeg heller! Kreativ komp, fint bilde. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hahaha! Så ikke katta til å begynne med jeg heller! Kreativ komp, fint bilde. Tusen takk Helene ja ikke alltid ting skal være så åpenbare.. fint du fant pusen til slutt da! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Det gamle kjerrintrollet litt lenger opp i bildet er vel vel så interessant som katta. Der havner blikket mens katta nok kommer i bakleksa. Roar 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei, TCL Photography. Et spennende og kreativt bilde, der katten først trer fram i bildet etter at øyene er adaptert til det kraftige lyse området som opptar nær tre fjerdedeler av bildeflaten ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Det gamle kjerrintrollet litt lenger opp i bildet er vel vel så interessant som katta. Der havner blikket mens katta nok kommer i bakleksa. Roar Hmm, ser også kjerringa som kikker over gjerdet. Men det var en fin pus bare jeg fikk siktet meg inn. Kreativt. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk for de hyggelige og kreative tilbakemeldingene fra dere Roar, MotoG og Albert!! Så kult at dere ikke ser det jeg ser ..spennende! Så kjerringa nå jeg også ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Fant katten til slutt der den satt fint plassert delvis i lys og skygge. Fin katt i fint lys. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Tusen takk til deg også Alec morsomt at du fant pusen du også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg