Gå til innhold

Level 50. Upto level 150?

Anbefalte innlegg

Forza 4. Level 48 er passert. Noe av gleden med kjøre bil fort rundt kjente baner er noe forsvinnede når jaget etter høyere level er for sterk. Det er alltid morsomt å sladde en 599 GTO gjennom Karousell på Nord sløyfen. Jeg er vel blitt for gammel. Har hatt PS, PS2, X-box og har nå X-box 360 og PS3. Ja jeg vet gammal skit. Spill blir ikke bedre av bedre grafikk, spill er gode hvis spillbarheten og innlevelsen er der. Sid Meyers Civilization anyone?

Jeg har til og med to nye spill liggende i en skuff som jeg kjøpte mens jeg var borte på jobb. Blir det pakket ut denne gangen hjemme? Nei tror ikke det. Forza 4 står i maskinen og jeg vil ha F50GT, 333SP, 599XX og FXX. Kanskje en og annen gammel Ferrari også. Bør egentlig en gammel 250GTO koste så mange credits??

Noen biler mangle alltid i disse spillene, Bugatti Type 35B, Bizzarini 5300GT Stradale for å nevne noen, og det var vel i PGR 2 eller 3 at det var en Maserati 250F. Den rattet jeg fint rundt Nordsløyfen under den tilmålte tiden.

Er det på tide med X-Box one og Forza 5 eller kan jeg forsette frem til level 150 i Forza 4??

Endret av SanyaTrond
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det på tide med X-Box one og Forza 5 eller kan jeg forsette frem til level 150 i Forza 4??

Det er det vel bare du som kan svare på :) . Personlig likte jeg Forza 3 bedre enn 4. Grunnen til det var hvordan singel player delen var bygget opp. Selv om man fikk for mye gratis i 3 også, var det jo helt sykt i 4. Nye biler i hytt og pine. Jeg ønsker å jobbe for det jeg skal ha. Kunne ønske man måtte kjøpe hver bidige bil, ikke at man fikk kastet super biler etter seg. Kjedelig. Men det er min mening da :)

Lenke til kommentar

Level 49. LMP2 Acura. Du har rett i at biler kommer for lett. Hvis de kostet litt mer fornufitge priser for de spesielle bilene for exsempel 250 GTO og slike kan jeg være veldig enig i at det å betal hard optjente credits for en bra bil føles bedre. Min F40 competizione kom i hus slik. Valget sto mellom den og F50GT. Gratis upgradering av bilene er heller ikke bra.

Hva er vanlig med tanke på assists? Alt av? jeg har nok driving line braking only på. Litt feigt men jeg er ikke fulltids gamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...