hdlarsen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Portrett av Grønnfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Alle detaljer kommer fram i et superskarpt bilde. Skal ikke klage på kamera og optikk her. (Og heller ikke fotograf) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei Harald Flott portrett av spisende grønnfink M v h Leif Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei Ragnar og Leif, tusen takk for kommentarer Mvh Harald Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Er'n medlem av Blackgjengen - gutta med BSA motorsykler og ei kule i kjede rundt halsen som holdt til på Kontrskjæret da jeg var guttunge for 55 - 60 år sia. Tanken slo meg da det fort kan oppfattes som ei blank kule den har i nebbet. Flott nærportrett med særs god skarphet. Refleksen i øyet må også nevnes. Roar Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Er'n medlem av Blackgjengen - gutta med BSA motorsykler og ei kule i kjede rundt halsen som holdt til på Kontrskjæret da jeg var guttunge for 55 - 60 år sia. Tanken slo meg da det fort kan oppfattes som ei blank kule den har i nebbet. Flott nærportrett med særs god skarphet. Refleksen i øyet må også nevnes. Roar Hei og takk for kommentar Roar. Vis man ser i full størrelse så kan man se refleksen av huset mitt i øyet. Mvh Harald Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Et nydelig portrett dette av den flotte fuglen. Nydelige farger, meget god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei, Harald. Når en ser detaljnivået i dette bildet av en grønnfink, er det lett å forstå at Lumix DMC-FZ1000 er blitt kalt et av årets mest spennende kameraer ! Jeg er svært spent på å se flere bilder tatt med dette superzoomkameraet, Harald ! M v h Albert. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk til Torbjørn, Torhild og Albert for hyggelige kommentarer. Når det gjelder Lumix er jeg fornøyd i henhold til pris og kvalitet. Fleksibiliteten i kameraet er topp syns æ. Speilrefleksen blir nesten ikke brukt lenger. Mvh Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg