Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Steppeørn i 3 versjoner. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Flott bilde av ørnen i profil , det står mellom v1 og v3 som favoritt. Har du brukt noen slags solarisasjonseffekt her ? mvh Alec Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 LIker v3 best, syns den ikke ble så voldsom Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 52 versjoner!!? Jøje meg! Bildet var spesielt og dekorativt, men av en eller annen grunn jeg ikke greier helt å sette fingeren på, så appellerte det ikke direkte til meg denne gangen. (Faktisk litt irriterende med den lille flekken til høyre nede ved bunnlinja.. ) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Flott bilde av ørnen i profil , det står mellom v1 og v3 som favoritt. Har du brukt noen slags solarisasjonseffekt her ? mvh Alec Dette er mekka i Photoshop 6 for 8 år sia så husker ikke hva jeg gjorde. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Går for V3. Proft og gjennomført etterarbeid, resultatet er glimrende etter min oppfatning. Med den fine posituren på ørnen hadde jeg nok selv vært fornøyd med originalen. Mangler både kreativitet og kunnskaper til å "omgjøre" bildet på den måten du har fått til her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Går for V3. Proft og gjennomført etterarbeid, resultatet er glimrende etter min oppfatning. Med den fine posituren på ørnen hadde jeg nok selv vært fornøyd med originalen. Mangler både kreativitet og kunnskaper til å "omgjøre" bildet på den måten du har fått til her. Vennlig hilsen Ragnar Originalen var nok ikke særlig brukbar siden jeg endte opp med 52 slike versjoner. KUnne ikke fått til dette i dag for photoshopversjonene er endret for hver utgave. Nå har jeg riktignok en piratutgave av ps 6 liggende på en CD så muligheten er der. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Ja, dette var skikkelig bra jobba! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 V3 blir favoritten i denne serien..leder faktisk tanken innpå Streken som ble brukt som pausefyll på nrk tv en gang i tiden Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei, Roar. Originalt og absolutt severdig, og V3 blir mitt "valg" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg