Gå til innhold

Bruken av denne kategorien


EC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere ikke skjerper dere nå så blir det foretatt en omfattende opprydding her. Retningslinjene gjelder også her så det kan være lurt å ta en titt på følgende tips:

 

1) brukt emnefeltet fornuftig. ("usa suger", "usa eier", "kommunisme eier", "tråden for alle som hater joachimr" er alle eksempler på dårlig bruk av emnefelt)

2) skal du skrive et innlegg så gjør det sakelig. Tråder om f.eks. usa sin status kan argumenteres frem og tilbake, men det er totalt unødvendig å skrive innlegg som kun sier "usa suger", "usa eier", eller "bli kommunist" (alle tre er eksempler jeg har sett i forumet).

3) ikke vits i å lage tråder kun for å provosere. I politikk er det veldig mange sterke meninger, men hvis du har en mening du tror kommer til å starte full krig i forumet så kanskje det kan være lurt å spare seg for å poste den?

4) ikke heng ut andre bare fordi dem har annerledes mening, hudfarge, osv. innvandringsspørsmålet er såklart politikk, men rasisme er forbudt. Rasistiske utsagn kan og VIL bli stoppet, og forfatter vil bli straffet på lik linje med alle andre som kommer med rasistiske utsagn. Det er heller ikke lov å henge ut folk bare fordi de mener noe annet enn deg (henviser f.eks. til "tråden for alle som hater joachimr").

5) ikke bruk stygt språk. veldig mange tror banning er lov i politikk, men det er det altså ikke!

 

Hvis alle begynner å følge disse tipsene så mulig vi slipper å blande oss inn. Hva gjør du altså hvis du ser noen som har brutt retningslinjene? trykk på "report" knappen.

Lenke til kommentar
Hvis dere ikke skjerper dere nå så blir det foretatt en omfattende opprydding her.

...

Hvis alle begynner å følge disse tipsene så mulig vi slipper å blande oss inn. Hva gjør du altså hvis du ser noen som har brutt retningslinjene? trykk på "report" knappen.

Jeg er faktisk ikke helt med.

 

På den ene siden leser jeg dette innlegget ditt som at det ikke angår meg; på den andre siden anser jeg nettopp den holdningen ("at det ikke angår meg") som å være litt selvsentrert.

 

Noe som får meg til å tenke over om kanskje folk som jeg oppfatter innlegget din som å angå, også oppfatter det slik.

 

Så jeg vet ikke - kanskje det hadde vært en fordel om moderatorene kom mer inn i bildet og direkte pekte på "dette er et eksempel på ordlegging / innhold som vi ikke aksepterer, fordi...".

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
3) ikke vits i å lage tråder kun for å provosere. I politikk er det veldig mange sterke meninger, men hvis du har en mening du tror kommer til å starte full krig i forumet så kanskje det kan være lurt å spare seg for å poste den?

Føler meg truffet, får trøste meg med å lese noen Intel/AMD poster :ide:

Lenke til kommentar

DrDoogie: Dersom du ser et innlegg du mener er over streken, gir du beskjed. En moderator vil så se på saken, og enten gjøre noe med innlegget eller slette din innmelding fordi den ikke dekkes av noen regler. I alle tilfelle er vi takknemlige for din innsats, enten du tar feil eller har rett. Simple as that. Og vi kommer nok til å bli nokså synlige, så du får nok "opplæring". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...