Duaa Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei Nå har jeg vært inne på matematikk.net for matte s1 eksamen og fant både eksamensoppgaver og løsningsforslagene. Jeg klarer dessverre ikke å laste ned løsningsforslagene i pdf fil fordi de er skrevet direkte på siden eller vet jeg ikke!. Kan dere være så snill å hjelpe meg med å laste løsningsforslagene ned i pdf- fil ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Kan du ikke bare laste ned hele siden som html eller hva det heter og så konvertere til pdf? 1 Lenke til kommentar
Duaa Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Kan du ikke bare laste ned hele siden som html eller hva det heter og så konvertere til pdf? Takk,men hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det kommer vel an på nettleser. Jeg bruker Chrome og går helt til høyre øverst i skjembildet, trykker på de tre strekene og velger der å lagre nettsiden. Så åpner jeg html-fila i Word og deretter lagrer jeg den som pdf-fil i lagre som menyen i Word. Lenke til kommentar
Duaa Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Det kommer vel an på nettleser. Jeg bruker Chrome og går helt til høyre øverst i skjembildet, trykker på de tre strekene og velger der å lagre nettsiden. Så åpner jeg html-fila i Word og deretter lagrer jeg den som pdf-fil i lagre som menyen i Word. Ahh,jeg jar ikke word program.må kjøpes. UFF..finnes det ikke andre måter å gjøre det på ?! Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Du kan spørre i datahjelp-seksjonen her. Eller vente til det kommer noen her som kan hjelpe. Eller sende linken til en venn som ordner dette for deg. Det siste må være det enkleste. Lenke til kommentar
Duaa Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Du kan spørre i datahjelp-seksjonen her. Eller vente til det kommer noen her som kan hjelpe. Eller sende linken til en venn som ordner dette for deg. Det siste må være det enkleste. Jg får håpe på at det skal komme noen å hjelpe meg siden ingen av mine såkalte venner later som de er hjemme. Takk for hjelpen ,ærligøs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå