Gå til innhold

Dumper fysisk minne.

Bearclaw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

?! hva mente du med det??

Jeg har hatt samme problemet.. Bluescreen tyder ofte på en hardware feil, sjekk at alle strømkabler er koblet ordentlig i og prøv igjen.

Mitt problem var at harddisken (C:) plustelig koblet seg ut.. Det kan være dèn ledningen som er defekt.. prøv å bytt om den med strømmen som står i CD'romen eller no... Funka på meg :mrgreen:

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet, får blåskjerm etter at xp har vært operativt en liten stund. Harddisken skrur seg av og følgende feilmelding kom sist gang:

"Datamaskinen startet på nytt etter en feilkontroll. Feilkontrollen var: 0x00000024 (0x001902f8, 0xf899daa4, 0xf899d7a4, 0xf84069de). Dump ble lagret i: C:\WINDOWS\Minidump\Mini111003-01.dmp"

Sakset fra hendelseslisten.

Er det mulig å finne ut hva som er galt ut fra dette??

Lenke til kommentar
"Datamaskinen startet på nytt etter en feilkontroll. Feilkontrollen var: 0x00000024 (0x001902f8, 0xf899daa4, 0xf899d7a4, 0xf84069de). Dump ble lagret i: C:\WINDOWS\Minidump\Mini111003-01.dmp"

Sakset fra hendelseslisten.

Er det mulig å finne ut hva som er galt ut fra dette??

Japp: Stop: 0x00000024 kan ha noe med filsystemet å gjøre ntfs eller fat32.

http://www.microsoft.com/technet/treeview/....asp?frame=true

Den siden burde kunne hjelpe deg, har selv hatt den feil meldingen på mitt nye system. I de fleste tilfellene er det driver problemer, så oppdater alt du har på dataen din.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...