Gå til innhold

Hvordan ser din tatovering ut?


Anbefalte innlegg

Hei,
Har ikkje klart å finne ein slik post enda, så starter ein: Hvordan ser din tatovering ut?

Tok selv ein nå på fredag (15.05)


Lurer forresten på hvor man finner mange stilige design av tattoveringa, om man har ein bra side for da og hva eg som kunne tenkt noe "helse relatert" som ikkje blir for "hipster" og for rart.
Denne tattoveringa er helseprega (søk Medical Symbol, skjekk den så er det "likheter")

post-241085-0-27472100-1431975253_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde det allerede var en tråd for dette, og jammen hadde jeg ikke rett. Det er riktnok 2 år siden sist post, men det er jo greit å samle alt i èn tråd. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950746&page=8

Takker :) (er relativt ny i forhold til når den ble laget)

 

 

Lurer forresten på hvor man finner mange stilige design av tattoveringa, om man har ein bra side for da og hva eg som kunne tenkt noe "helse relatert" som ikkje blir for "hipster" og for rart.

 

Dette står no enda :D

Endret av Ragnar115
Lenke til kommentar

 

Jeg trodde det allerede var en tråd for dette, og jammen hadde jeg ikke rett. Det er riktnok 2 år siden sist post, men det er jo greit å samle alt i èn tråd. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950746&page=8

Takker :) (er relativt ny i forhold til når den ble laget)

 

 

Lurer forresten på hvor man finner mange stilige design av tattoveringa, om man har ein bra side for da og hva eg som kunne tenkt noe "helse relatert" som ikkje blir for "hipster" og for rart.

 

Dette står no enda :D

 

 

Helse relatert men ferdig laga design.. Tror nok det blir litt vanskelig. Vet hvertfall ikke om en slik side.. Anbefaler å bare google mye og se litt på pinterest for inspirasjon. :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg trodde det allerede var en tråd for dette, og jammen hadde jeg ikke rett. Det er riktnok 2 år siden sist post, men det er jo greit å samle alt i èn tråd. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950746&page=8

Takker :) (er relativt ny i forhold til når den ble laget)

 

 

Lurer forresten på hvor man finner mange stilige design av tattoveringa, om man har ein bra side for da og hva eg som kunne tenkt noe "helse relatert" som ikkje blir for "hipster" og for rart.

 

Dette står no enda :D

 

 

Helse relatert men ferdig laga design.. Tror nok det blir litt vanskelig. Vet hvertfall ikke om en slik side.. Anbefaler å bare google mye og se litt på pinterest for inspirasjon. :)

 

Den eg hadde var jo grei da, men alt går i da samme, og alt anna hadde blitt dølt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Her er min. Laget av Gunnar V her i Oslo. (Islending som har flyttet til Norge i fjor.)

Bildet er tatt med mobil ~5 min etter den var på, så den er litt hoven og rød. Har ikke helt orken til å ta nye bilder nå. Ca 2 år gammel, helt lik som den var da den var 1 mnd gammel. :)

 

 

 

q8OUvoM.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar

Her er min. Laget av Gunnar V her i Oslo. (Islending som har flyttet til Norge i fjor.)

Bildet er tatt med mobil ~5 min etter den var på, så den er litt hoven og rød. Har ikke helt orken til å ta nye bilder nå. Ca 2 år gammel, helt lik som den var da den var 1 mnd gammel. :)

 

 

 

q8OUvoM.jpg

 

 

 

 

Her er min første fra Gunnar.

 

 

10574345_612883278825659_556528484481306

Endret av Sopranosfc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Veldig fin!

 

Han er prismessig litt dyr. Hør med han om pris, men detaljerte tatoveringer tar lang tid + han tar såklart betalt for sitt talent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...