Luke1342 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Heisann sveisann.. Etter mye om å men så har jeg funnet ut at jeg vil ha nytt headsett, bruker som regel 2 stk nå som jeg switcher på som er litt upraktisk, Bruker et Steelseries Serbia når jeg gamer og logitech g930 når jeg skal høre på musikk. Grunnen til dette er at Steelseries headsette spiller ekstremt lavt, men så G930 headsette mitt er så ustabilt (wireless logitech) så det skrur seg av og på og det kan bli litt kjipt når jeg er ingame og må restarte det. Så det jeg søker etter er et nytt "musikk headsett", er ikke så grusomt farlig om det ikke er 10/10 gaming headsett, men ihvertfall sånn at jeg kan høre på høy og klar musikk. Headsette trenger ikke mic, har en egen snowball for det. Håper dere har noen tips og råd, gjerne et headsett fra komplett siden jeg har et gavekort jeg må bruke snart. Tusen takk for svar, mvh Stian Lenke til kommentar
Luke1342 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Budsjett? alt fra 0-3000,- i guess.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Kan vamt anbefale Roccat Kave XTD med skikkelig 5.1 surround lyd! Det funker helt fint til musikk og. Endret 18. mai 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Du vil vel gjerne ha noe som er tett og ikke lekker for mye lyd ? Ville vurdert ATH-M50X eller Shure 840. Begge har god lyd til en ok pris. 840'en demper diskanten en del i forhold til M50X, så om du spiller høyt over tid blir du gjerne litt mindre sliten av den. Lenke til kommentar
Luke1342 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Tusen takk for raske svar! Har et lite followup spørsmål, fins det en sånn "boks" jeg kan kjøpe, som jeg evt kan koble headsette til, og sterio anlegget til (3,5 / usb) sånn at jeg lett kan switche mellom og slepper å plugge ut og inn og bytte lydenhet på pcen? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Kan vamt anbefale Roccat Kave XTD med skikkelig 5.1 surround lyd! Det funker helt fint til musikk og. Har selv hatt dette headsettet, og det er ikke bra til musikk. Surroundlyden er bra, men alt annet høres egentlig helt forferdelig ut spør du meg. Anbefaler deg og ta en titt på Beyerdynamic dt770 pro 80. Beste headsettet jeg har hatt, og den har lydkvalitet som du må et par tusen opp for å slå. Bruker den til gaming og musikk, og den fungerer helt ypperlig til begge deler. Dersom du aldri har hørt bedre headsett enn G930 så kommer du til å bli forbauset når du tar på deg disse. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Drit i alt som heter gaming headset... Kjøp et skikkelig headset som faktisk er laget for musikk og komfort. Dette vil automatisk også være best til gaming Som enlightened skriver. Beyerdynamic dt770 32/80 (jeg har 80 selv) er sinnsykt bra. Per dags dato er det ingenting som gir like mye lyd og kvalitet for pengene. Dog, med 80ohm, synes jeg det er nødvendig med litt ekstra juice og bruker derfor en hodetelefonforsterker. Dersom du ikke synes det er greit å bruke litt penger på hodetelefonforsterker så ville jeg godt for 32 ohm. 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Strato har nevnt det beste av det beste, kremen på kaka. Har selv custome one pro, funker fint til bruken min som er gaming, musikk og film. Men jeg angrer litt på at jeg ikke gikk for Beyerdynamic hodetelefon DT770, som sagt velger du 32 ohm om du ikke vurdere forsterker og 80 om du gjør. Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Bruker selv Beyerdynamic DT 770 80 ohm pro med Fiio E10K, noe som fungerer ypperlig til musikk spill og film. Jeg bruker også Sennheiser HD 558 i tillegg alt ettersom hvilken musikk jeg hører på. Endret 19. mai 2015 av Magsamm Lenke til kommentar
Strato Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Til hvilken type musikk foretrekker du sennheiseren? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk for raske svar! Har et lite followup spørsmål, fins det en sånn "boks" jeg kan kjøpe, som jeg evt kan koble headsette til, og sterio anlegget til (3,5 / usb) sånn at jeg lett kan switche mellom og slepper å plugge ut og inn og bytte lydenhet på pcen? En Q502USB fikser det. Sikkert litt overkill for ditt behov, men det funker. Har ikke sett en sånn enkel sak du nevner som har vært brukervennlig, men det finnes kanskje. En enkel crossfader kunne kanskje funket ? Kjekt med separat volumjustering for anlegg og hodetelefon uansett. http://www.behringer.com/EN/Products/Q502USB.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå