Gå til innhold

PS4, Battlefield:Hardline - Hvor er rocket launcher og minene, og flere våpen?

Anbefalte innlegg

Hei,

beklager på forhånd, dette blir et sutreinnlegg...

Kjøpte meg nettopp BF4:Hardline (i går), og er allerede frustrert. Jeg har spilt originalen (BF4) i lang tid, og stortkost meg med det. Jeg har ranket raskt opp, og tritt og ofte unlocket jeg nye spennende våpen og utstyr.  Jeg håper virkelig det kun er jeg som har misforstått, men hvordan i all verden ranker man i Hardline? Jeg mener, jeg har nådd level 16, men uten å fått et eneste nytt våpen/utstyr å bruke. Etter kun  kanskje 3-4 timers spilling er jeg allerede lei av det samme utstyret. Og hvor er rocket launcheren?

Jeg liker meg best mechanic-klassen, da med rpg bl.a. Det ser ikke ut som jeg kan velge dette våpenet i det hele tatt i Hardline. Hva er da poenget med mechanic-klassen? Ikke har jeg miner heller.

1) Er det kun 4-5 forskjellige våpen å velge mellom som mechanic?

2) Hvordan velger jeg rocket launcher og miner etc.?

3) Må alt kjøpes for penger? Hva er da poenget med å ranke?

Dere trenger ikke fortelle meg at jeg whiner, I know :/ Forloveden vil ikke høre på meg så da forsøker jeg her!

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noob  :tease:

Prøv å kjøp våpen av de pengene du tjener ;)

Hehe, du har rett i at jeg ikke er mesternes mester ;) 

Jo men har jo kjøpt de fire forskjellige våpene (som forøvrig er ganske så like) som er tilgjengelig. 4 (!) våpen blir man jo fort lei... Det samme ser jeg i de andre klassene, kun fire våpen tilgjengelig. Det er ingen andre våpen som er locked (som tilsier at de vil bli tilgjengelige). I forrige BF versjon hadde man jo lett 20-30 våpen, ett nytt våpen (ish) hver gang man ranket, i fire forskjellige kategorier, og alt dette for mechanic-klassen. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det første du må inse er at du har *ikke* kjøpt en oppfølger til Battlefield 4. Du har kjøpt et spille med "Battlefield" i navnet, som kan ligne på BF4 hvis du ser på det ifra en spesiell vinkel.

Du fikk ikke våpen på rank i BF4 heller, det var i BFBC2 og BF3, du måtte ha så og så mye poeng innenfor klassen din for å låse opp nye våpen. Litt sånn i hardline også, men du kan velge å hoppe over å kjøpe et våpen for å bruke pengene på neste våpen isteadet.

Lenke til kommentar

Nei, du kan finne dem i bagasjerommet på bilene (Sedan og Coupe), det er en vehicle-unlock som gjør deg i stand til å automatisk få RPG,Stinger eller LMG i bagasjerommet på en personbil. Du må kjøpe det til hver bil så det vil koste litt cash, men med litt lett hotwire grinding så har du de raskt.

Så når du spawner i en personbil og sjåføren plutselig hopper ut for å sjekke bagasjerommet så er det derfor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

beklager på forhånd, dette blir et sutreinnlegg...

Kjøpte meg nettopp BF4:Hardline (i går), og er allerede frustrert. Jeg har spilt originalen (BF4) i lang tid, og stortkost meg med det. Jeg har ranket raskt opp, og tritt og ofte unlocket jeg nye spennende våpen og utstyr.  Jeg håper virkelig det kun er jeg som har misforstått, men hvordan i all verden ranker man i Hardline? Jeg mener, jeg har nådd level 16, men uten å fått et eneste nytt våpen/utstyr å bruke. Etter kun  kanskje 3-4 timers spilling er jeg allerede lei av det samme utstyret. Og hvor er rocket launcheren?

Jeg liker meg best mechanic-klassen, da med rpg bl.a. Det ser ikke ut som jeg kan velge dette våpenet i det hele tatt i Hardline. Hva er da poenget med mechanic-klassen? Ikke har jeg miner heller.

1) Er det kun 4-5 forskjellige våpen å velge mellom som mechanic?

2) Hvordan velger jeg rocket launcher og miner etc.?

3) Må alt kjøpes for penger? Hva er da poenget med å ranke?

Dere trenger ikke fortelle meg at jeg whiner, I know :/ Forloveden vil ikke høre på meg så da forsøker jeg her!

På forhånd takk for svar!

Jeg skjønner akkurat hva du mener! Har spilt Hardline en stund, men gikk nettopp tilbake til BF4 (Har jo fått en ny patch med alle year one mapsa :-D) Anyway, førsteinntrykket til Hardline var blandet. Gikk deretter fint en stund, men så ble det liksom litt kjedelig. Entusiasmen over et "nytt" spill gikk over til skuffelse og frustrasjon over mange ting, men mest av alt så sitter jeg igjen med en konklusjon der BF Hardline kun er Call of Duty for viderekomne, med tilgang til enkelte kjøretøy. Nei, fortsett å hold liv i BF4 sier jeg..... Og takk Anterialis for at du startet en tråd for likesinnede...Kona er også lei klaginga ;-P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

HÆ214nd,

haha takk for støtten! Jeg har ikke spilt Hardline i det hele tatt siste måneden, dette syns jeg er leit. Jeg var utrolig glad (og er fremdeles) i BF4. Det er for meg en perfekt kombinasjon for mange forskjellige type spillere. Jeg spiller egentlig kun mekanikeren og liker å ha tilgang til bakke-luft våpen for å fjerne piloter som ypper til bråk. Jeg vil ha tilgang på RPG-er hele tiden uansett hvor på brettet jeg er, og jeg liker ikke gå til et spesielt sted på kartet for å hente dette våpenet...

Jeg håper neste BF blir bedre =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...