Gå til innhold

Gave til Japansk svoger


Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Skal besøke min Japanske familie i sommer og tenkte å ta med en gave til svogeren min som er en fantastisk fyr. Tenkte å kanskje kjøpe noen t-skjorter til han, fordi han er ganske aktiv. Men jeg vil gjerne ha noe som er litt norsk. Men vi lager jo ingenting i dette landet. De eneste T-skjortene jeg kunne finne med noe norsk på må bestilles fra utlandet. 

 

Er det noen som har noen gode tips til meg? Hvor kjøper jeg noe norsk? Helst Østlandsområdet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T-skjorter med norsk tekst kan nok være ein idé, men sidan svogeren nok ikkje forstår norsk så det nok være eksotisk nok at det er norske ord på t-skjorta.

 

Brunost ville eg vært forsiktig med sidan mange japanere har laktoseintoleranse. 

 

Etter eit google søk så ser eg at forbruks eller bruksgjenstander nok står høgast i kurs pga av at mange har begrensa plass til å oppbevare diverse gjenstander.

Meir her: link

Det er verdt å merke seg at denne linken i all hovedsak tar for seg smågaver, til ein svoger så bør nok gava være litt større og litt meir individuelt tilpassa. Tipsa om korleis gava skal overrekkast er det uansett greit å få med seg.

 

 

Den fyrste tanken som slår meg er at ei flaske akevitt kanskje kunne vært ei fin gave, men det er sikkert litt trøblette å få med seg ei flaske på flyet.

Norsk snop er nok enklare, men passer seg nok betre som smågaver til diverse andre medlemmer av svigerfamilen.

Sidan japanere som nordmenn har som vane å ta av seg fottøyet når dei er heime, så kanskje eit par med strikka raggsokker kunne vært noke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...