smergel Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei. Jeg har en Fender Stratocaster David Gilmoure edition med Emg pick up`s som plutselig sluttet og virke. Den virket helt fint på Fredag men når jeg skulle bruke den på Lørdag så hadde nesten all lyd i den forsvunnet.Det er litt lyd i den men nesten ingenting. Lurte på om noen her har hatt det samme problemet med sin Fender eller om noen kan si meg hva som har gått galt ? Setter utrolig pris på om noen kan fortelle meg hvordan jeg går fram for å ordne eller finne feilen på gitaren min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 bytt batteri Lenke til kommentar
smergel Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Hei. Ok,men jeg har sett etter ett batteri på den ved å skru opp lokket bak men det er ikke noe batteri der. Er det mulig att batteriet sitter under plekter platen på forsiden ? Takker så mye for svar! :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Det gjør nok det Endret 18. mai 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 https://www.youtube.com/watch?v=LcMe1L0-f5A Lenke til kommentar
smergel Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk for linken og alle svar. Fikk go Fenderen i gang igjen :-)) Det var batteriet som var flatt,TUSEN TAKK!!!!!!!! Lenke til kommentar
smergel Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Hei igjen til alle gitar kick ass People! Jeg har ett problem med min gamle trofaste wah wah pedal som er en Jimi Hendrix Model Jh-1 av Jim Dunlop. Problemet som har kommet med den er att den har begynt å sprake når jeg bruker den. Det er ingen tegn til overledning el kortslutning i den.Når jeg kobler den til så er det ikke noe støy fra den helt til jeg begynner å bruke den,da spraker det når jeg er ca midt på i pedalen. Er det noen andre der ute som har hatt lignende problem med wahwah pedalen sin? Håper på att det er noen som kan hjelpe til dette da dette er den første pedalen jeg kjøpte meg når jeg begynte å spille så den har veldig stor betydning for meg,eller hadde jeg bare kjøpt en ny Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 mest sansynelig møkk/støv i potter/hardware, prøv å rens den. Lenke til kommentar
smergel Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 mest sansynelig møkk/støv i potter/hardware, prøv å rens den. Ok,skal jeg da prøve med elektronikk rens da eller ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Ja, er nok der pedalen festes, mekanikken for åpne lukke. Åpne på underside og rens den Lenke til kommentar
smergel Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Ja, er nok der pedalen festes, mekanikken for åpne lukke. Åpne på underside og rens den Ja ok,det skal jeg prøve. Må bare en tur innom Biltema og kjøpe en boks med el rens da. Jeg kommer tilbake etter å ha prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå