Torhild Jansen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Profilen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei, Torhild. Flott portrett av måke, der det ser ut til å være blikkontakt mellom fugl og fotograf ! Artsbestemmelse av ungmåker slik som denne, er vanskelig, men ut fra nebbet å dømme, "heller" jeg mot at dette er en ung fiskemåke, - men korrigér meg gjerne M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Veldig bra portrett. I fullforstørrelse ble det enda skarpere. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei, Torhild. Flott portrett av måke, der det ser ut til å være blikkontakt mellom fugl og fotograf ! Artsbestemmelse av ungmåker slik som denne, er vanskelig, men ut fra nebbet å dømme, "heller" jeg mot at dette er en ung fiskemåke, - men korrigér meg gjerne M v h Albert. Takk for kommentaren - ja det er nok en fiskemåke mvh Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Veldig bra portrett. I fullforstørrelse ble det enda skarpere. Takk skal du ha mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Noe skarphetstap gjennom hard cropping, men ikke så mye. Separat lysning av øyet kunne muligens høynet bildet enda litt. Roar 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Et flott måkeportrett dette hvor farger, skarphet og utsnitt er veldig bra Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Noe skarphetstap gjennom hard cropping, men ikke så mye. Separat lysning av øyet kunne muligens høynet bildet enda litt. Roar Takk takk Roar mvh Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Et flott måkeportrett dette hvor farger, skarphet og utsnitt er veldig bra Mvh Torbjørn Takk skal du ha mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg