Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortalte ei jente om følelser... Help!

Anbefalte innlegg

Vell, når det kommer til meg å jenter har jeg altid vært litt av den beskjedene typen, men for litt siden under en fest fortalte jeg en jente hva jeg tenker om henne, (hun er vell litt beskjeden også)

Nå i ettertid når jeg treffer på henne sier hun ikke stort, jeg bare legger merke til at hun snur seg litt unna/ får en varmere farge i ansiktet. vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram eller vite om hun ikke liker meg, "Help I need somebody" jeg er så dårlig på dette.

Mvh Margic

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker jo som om hun vil komme i kontakt, men ikke helt tørr. Du kan jo bare komme inn i samtaler med henne. Gå bort og spørre om hun har det bra, om hva hun har gjort ellerno, så ser du jo fort om hun har litt interesse. Kanskje etterhvert spørre om å finne på noe. Men bare snakke med henne er vel starten så pleier alt å komme som det kommer etter det ;)

Om hun liker deg eller ikke finner du fort ut på reksjonene hennes og måten hun oppfører seg på. Bare prøv deg litt fram.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har hun pleid å sagt stort før? Har hun blitt mer stille?

Nå skal jeg på ingen måte være frekk. Men når man liker noen, så er det ofte at man ser etter tegn på at den andre personen liker deg tilbake. Og at man da begynner å se ting som egentlig ikke er noe. Ikke at det trenger å være tilfellet for deg TS. Men bare ha det i bakhodet neste gang. Eventuelt få en annen person til å se om de ser det samme som deg. 

På den mer positive siden så er du allerede ferdig med den vanskelige delen. Nemlig å fortelle henne hva du synes om henne. Så nå må du bare komme deg ut av komforsonen og gi litt av deg selv (ja vet, lettere sagt en gjort). Men hvis du virkelig liker jenta så må du bare tenke på at det er verdt det. Søk kontakt med henne, vis at du er interessert, spør henne om ting som du lurer på. Etterhvert som praten flyter mer naturlig så kan du spørre om hun vil finne på noe en dag, bare dere to.

Masse lykke til Margic!

Lenke til kommentar

Skal ikke si det du gjorde var dumt, men en gang når jeg var ung, rundt 18 år gjorde jeg noe jeg angrer på selv den dag idag..

Det var ei jente som virka kjempeinteressert i meg, hu skrev til meg på MSN med en gang jeg logga på, ville finne på ting med meg hele tiden, prate meg med osv osv.. hu var da 16 år, og jeg trodde hun var forelska i meg.

Så etter 2-3 mnd med bekjentskap og noen stunder som jeg anser som at hun flørtet litt med meg og vice versa, var det en dag hu skulle passe 2 kids.. Hun ba meg komme over på besøk og jeg tenkte, dette er endelig øyeblikket jeg kan få sagt hva jeg føler.

Big mistake.. Jeg fortalte at jeg litke henne og syns hun var veldig søt og lurte på om hun ville være sammen med meg..

Etter det ble alt som du nevner i ditt tilfelle med den jenta det gjelder deg, det ble kleint..

Hun ville ikke lenger prate med meg og jeg sendte en SMS, er det noe som er galt?

Og hun sa, ja det er det.. Jeg lovde meg selv etter en slik erfaring at å snakke med ei jente om følelser blir bare rart..

Og det verste er at jeg har nå forståelse for hvordan hun må ha følt det, der jeg kommer og bare dumper noe sånt på ho..

Men jeg var ikke helt erfaren og visste ikke bedre på den tida fordi jeg var nettopp ung ikke sant..

Lenke til kommentar

Æ hadde nu sagt, ikke gå for fort fram. Ikke vær redd for å snakke med ho da, sjøl finner æ det utrolig uattraktivt, men snakk lenge med ho, snakk mye om ho med ho. (Nu vet jo heller ikke æ kor godt dåkker kjenne hverandre.) 

Æ hold lenge på med en beskjeden type, og vi hadde mye tilfelles. Problemet va vel egentlig at han endte opp med å snakke så himla mye om sæ sjøl, og sine interesser.

Anyways, snakk mye med ho, omså over facebook, om ho aldri skriver tilbake hadde æ tatt det som et lite hint.

Og spør kanskje om ho vil finne på noe, har dåkker felles venna e det en idé å invitere dæm også så det ikke går så brått på!

Good luck.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du sender en melding der du sprø om dere skal gå en tur, spise hamburger sammen, mate ender, spille fotball eller noe annet. Det er ikke verre enn det. Og så må du ha initiativ nok til å bestemme hva, hvor og når.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...