Torstein Norum Bugge Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Utviklere skal få lov til å teste ut forskjellige priser til hver enkelt kunde.Snart løper app-prisene løpsk i Google Play Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Betyr dette også at vi i rike Norge får betale mer for appene enn fattige folk i Afrika må betale? Endret 18. mai 2015 av Frobe Lenke til kommentar
TitanPixels Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Betyr dette også at vi i rike Norge kan rmåtte betale mer for appene enn folk i Afrika må betale? Vil jo si at det er "fair" da? 5 Lenke til kommentar
laban555 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Betyr dette også at vi i rike Norge får betale mer for appene enn fattige folk i Afrika må betale? Det gjør vi allerede . De kan ikke betale en dagslønn for en app Lenke til kommentar
jensbu Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg vil nå heller tolke det at man Jan lansere flere forskjellige prøveversjoner som at du ikke nødvendigvis må betale for dem? Sjeldent noen som vil lure kunder på den måten. Vil vel tro at det i tillegg vil være ulovlig i Norge, med tanke på villedende reklame. Ihvertfall om de ikke informerer om at det er forskjellig innhold i de forskjellige prøveversjonene? Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg vet ikke om jeg er helt happy med dette. Jeg kjøper en del apper i løpet av ett år, ser for meg at jeg kan bli ei ape en kan øke prisene på for å se hvor mye apa vil betale... MTP at jeg lett kan pirat kopiere de fleste appene syns jeg det faktisk er ganske frekt hvis teorien min stemmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg