oystein93 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 har noen tusen musikkfiler lastet ned til kazaa, men vil samle alt opp i windows media player. får nokre problemer dog... får ikke overført alle filene. har vel 2500 på kazaa, men kun 85 som står registrert i wmp. tror jeg likevel gjør dette korrekt, da det ikke er så utrolig vanskelig. har dette noe å si hva filnavnet er? de blir jo ofte lagret med 'håpløse titler' etc. fungerer wmp mer tilfredsstillende om man kun flytter musikk fra egen cd til mediebiblioteket eller? istedenfor fra nettet? dessuten - står jo 'alle' artistene fra a til å - men når jeg klikker på disse, finnes det knapt noen sanger. hva pokker skjer her a? noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 du kan jo kjøpe cdne som en start Lenke til kommentar
oystein93 Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 du kan jo kjøpe cdne som en start jeg kjøper jo alt mannen. har 4000 originale cd'er, men det er en annen historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå