GeirHH Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Heisann. Kjøpte en Honor 6 hos Komplett (en butikk jeg forøvrig har vært kjempefornøyd med). Det jeg stusser over er at mobilen ikke var forseglet på noen måte, lå bare i en plastpose i en eske. Er slikt vanlig? Mobilen har ikke preg av å være brukt. Den har plastfilm på bak, men ser ikke noe foran. Det som fikk meg til å stusse enda mere var at under mobilen lå to ubrukte forseglingsetiketter: "Check contents if seal is broken..." Tar gjerne imot noen kommentarer før jeg eventuelt kontakter butikken. Har ikke tatt den i bruk enda. PS: Dette er vel mer en forbrukssak, men synes det passer å tas her. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det er vel ikke noe å bry seg med. Du har jo garanti på produktet dersom du skulle bli plaget med noe. 1 Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Her kan du se hvordan den skal være pakket fra fabrikken. Ser ikke ut til at det skal være beskyttelsesfilm på display. Hvis de to bitene med tape som blir kuttet over i videoen var nede i esken så kunne mobilen ha falt ut av esken når som helst under transport. Endret 18. mai 2015 av Nvidia 1 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Mange takk for link til nyttig video. De to forseglingsoblatene lå i esken klebet på samme stykk papir. Det er sannsynligvis glemt å forsegle med disse. Det fulgte ikke med øreplugger som på videoen, men det var heller ikke plass i esken (som ellers var lik) for det. Det er første gangen slike plugger ikke følger med, men har brukbare liggende fra før så det er forsåvidt ikkeno problem. Endret 19. mai 2015 av Fjellvåken Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Jobber selv som mobilforhandler og det følger ofte med ekstra forseglingen da forhandlere og operatører ofte legger inn og/eller tar ut kampanjeinnhold og/eller diverse bundling av tilbehør. Mange telefoner komme uten forsegling inn til butikkene også, så ville ikke brydd meg nevneverdig om de dem... hvem som helst kan jo åpne den og sette på en ny, så den gir ingen garanti av noe slag. Hva slags tilbehør som følge med kan variere fra land til land og fra periode til periode. Endret 19. mai 2015 av esoteric 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå