Arodem Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Retro Crew mimrer om Nintendo DS.PODKAST: Håndholdtkonsollen som overgikk alle forventninger Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Det blei litt Castlevania-snakk her også, og fokuset er jo på DS. Derfor lurar eg på: Korleis vil de rangere Castlevania-spela som fins på GBA? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Det blei litt Castlevania-snakk her også, og fokuset er jo på DS. Derfor lurar eg på: Korleis vil de rangere Castlevania-spela som fins på GBA? Aria of Sorrow er vel best hvertfall? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Fant frem dsen for noen dager siden faktisk, ha. Handlet noen Castlevania spill å sjekket at den er klar til USA reise i sommer. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg var ikke i oppegående alder da DS Lite ble sluppet, men en av de mest minneverdige spillene jeg har spilt på DS er faktisk Mario & Luigi: Partners in time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå