jossi13 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Noen her som kan hjelpe meg\ temaet mitt med å lage en cs:go server til en konkuranse 29 mai? Har ikke peiling på hvordan eller hva man trenger. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Letteste er vel bare å leie en server. Om du ønsker å sette opp selv er det vel to måter. Enten last ned serverfilene og kjør manuelt (via kommandolinje), eller last ned CS:GO Server Deployment Kit fra Steam (ligger under tools). Deretter må du åpne porter i routeren din (www.portforward.com). Om du ikke har fast IP kan du benytte DynDNS (dyndns.org) eller lignende. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det er ganske elendig å sette opp en egen server, er mye guides men var jeg deg ville jeg leid en, da får du også competitive oppsett med commands ferdig i serveren. Koster ikke mye. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Her er det meste av info for å sette opp en SteamCMD server. https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Dedicated_Servers#Downloading_Counter-Strike:_Global_Offensive Lenke til kommentar
jossi13 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Letteste er vel bare å leie en server. Om du ønsker å sette opp selv er det vel to måter. Enten last ned serverfilene og kjør manuelt (via kommandolinje), eller last ned CS:GO Server Deployment Kit fra Steam (ligger under tools). Deretter må du åpne porter i routeren din (www.portforward.com). Om du ikke har fast IP kan du benytte DynDNS (dyndns.org) eller lignende. En venn av meg sa at du måtte gjøre noe med instillingene på ruteren, og det kunne være risikikabelt. Sant dette eller? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Du må åpne porter, ja. La ved en link til guide som er tilpasset de fleste routere. Risikabelt: Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå