Rustymagus Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Minstekravet er satt til å gjelde gjennom VR-brillenes levetid.Så kraftig må maskinen din være for å takle Oculus Rift Lenke til kommentar
Mizzle Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hvis de ikke skal lanseres før 2016 så er jo GTX970 "gammelt" før den tid... Lenke til kommentar
snederw Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 NVIDIA GTX 970, eller en AMD 290-ekvivalent eller bedre. "ekvivalent" Kan dere ikke bare skrive ''tilsvarende'', i steden for og fornorske ordet ''equivalent''? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Den åttende profet Skrevet 18. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2015 NVIDIA GTX 970, eller en AMD 290-ekvivalent eller bedre. "ekvivalent" Kan dere ikke bare skrive ''tilsvarende'', i steden for og fornorske ordet ''equivalent''? Ekvivalent finner du i alle norske ordbøker, det er kanskje du som burde lære deg bedre norsk her. 17 Lenke til kommentar
Turbolego Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Kan den nye nvidia driveren for windows 10 tillate folk å bruke lavere gpu enn 970? Ref: http://www.itavisen.no/nyheter/dette-er-nvidia-driveren-du-trenger-395384 Lenke til kommentar
Jodern Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Nå er det jo ikke akuratt et minstekrav, det kommer til å bli gitt ut mange spille som du kan spille på konfiguarasjoner godt under dette. "Minstekravet" er vel mer beregnet på utviklere enn forbrukere. Det eneste det betyr er at du kan ikke forvente å kjøre alt på noe under Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) NVIDIA GTX 970, eller en AMD 290-ekvivalent eller bedre. "ekvivalent" Kan dere ikke bare skrive ''tilsvarende'', i steden for og fornorske ordet ''equivalent''? Ekvivalent finner du i alle norske ordbøker, det er kanskje du som burde lære deg bedre norsk her. Det er et unødvendig ordlån. Om du finner det i ordboka eller ei har ingenting å si. Er spesielt en trend på Tek/IT-avisen å få inn så mange lånord i artiklene som overhodet mulig. Rimelig teit å ikke benytte rennorske ord når de er tilgjengelige. Første gang jeg ser "ekvivalent", fremstår som et merkelig og pussig ordvalg. Endret 18. mai 2015 av Vannlinjen 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 NVIDIA GTX 970, eller en AMD 290-ekvivalent eller bedre. "ekvivalent" Kan dere ikke bare skrive ''tilsvarende'', i steden for og fornorske ordet ''equivalent''? Ekvivalent finner du i alle norske ordbøker, det er kanskje du som burde lære deg bedre norsk her. Det er et unødvendig ordlån. Om du finner det i ordboka eller ei har ingenting å si. Er spesielt en trend på Tek/IT-avisen å få inn så mange lånord i artiklene som overhodet mulig. Rimelig teit å ikke benytte rennorske ord når de er tilgjengelige. Første gang jeg ser "ekvivalent", fremstår som et merkelig og pussig ordvalg. Det er et helt vanlig ord som har vært brukt i fysikken i lange tider. AtW 3 Lenke til kommentar
nepneu Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 NVIDIA GTX 970, eller en AMD 290-ekvivalent eller bedre. "ekvivalent" Kan dere ikke bare skrive ''tilsvarende'', i steden for og fornorske ordet ''equivalent''? Ekvivalent finner du i alle norske ordbøker, det er kanskje du som burde lære deg bedre norsk her.Det er et unødvendig ordlån. Om du finner det i ordboka eller ei har ingenting å si. Er spesielt en trend på Tek/IT-avisen å få inn så mange lånord i artiklene som overhodet mulig. Rimelig teit å ikke benytte rennorske ord når de er tilgjengelige. Første gang jeg ser "ekvivalent", fremstår som et merkelig og pussig ordvalg. Det er et helt vanlig ord. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Denne generasjonen av Oculus kan fort bli et dyrt nisjeprodukt, det kan godt hende at neste generasjon blir rimeligere og en mye større hit men jeg tviler på at det vil ta av nå i første omgang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Noen som vet åssen det er med SLI? Hva skjer med min pc somhar langt bedre ram og cpu, men to 780 sli Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 NVIDIA GTX 970, eller en AMD 290-ekvivalent eller bedre. "ekvivalent" Kan dere ikke bare skrive ''tilsvarende'', i steden for og fornorske ordet ''equivalent''? Ekvivalent finner du i alle norske ordbøker, det er kanskje du som burde lære deg bedre norsk her. og min er større en din konkurranse.Komplekser eller? Lenke til kommentar
lifeisgood Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 NVIDIA GTX 970, eller en AMD 290-ekvivalent eller bedre. "ekvivalent" Kan dere ikke bare skrive ''tilsvarende'', i steden for og fornorske ordet ''equivalent''? Ekvivalent finner du i alle norske ordbøker, det er kanskje du som burde lære deg bedre norsk her.Det er et unødvendig ordlån. Om du finner det i ordboka eller ei har ingenting å si. Er spesielt en trend på Tek/IT-avisen å få inn så mange lånord i artiklene som overhodet mulig. Rimelig teit å ikke benytte rennorske ord når de er tilgjengelige. Første gang jeg ser "ekvivalent", fremstår som et merkelig og pussig ordvalg. Det er et fremmed ord ikke et låneord og stammer ikke fra engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå