Bytex Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Jeg har hatt samme pin-koden i 15 år hos DNB. Hvis jeg bestiller nytt kort får jeg alltid samme pin-kode på det nye. Endret 18. mai 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Eg og. Samme kode i samme bank så lenge eg kan huske 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Slik er det ikke hos skandiabanken. DNB ville jeg styrt unna, har hørt dårlig rykter om de fra min familie, bør man ikke ha som sparekonto over 10 år uten bevegelser ellers kan DNB ta pengene. Muligens dårlig kundebehandlere der. Det var lenge siden man alikevell man har så mange alternativer. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Vel, nå er du jo inne på ett annet tema, men man får det man betaler for. Lenke til kommentar
beargr Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 http://bodonu.no/vil-ha-slutt-pa-kontanter-i-norge/ Så jeg lurer på hva som vil skje da? Slik visakort\masterkort funger så hvis kortet går i stykker går det 2-3 dager før man får nytt kort. Har man kun et visakort får man et problem. Selvfølgelig kan man ha flere visakort\masterkort men det koster penger. Heldigvis tviler jeg på dette skjer før 2017 tidligst, selv om man har mobilbetaling er det avhending enten å ha visa\mastercard eller å få faktura. ".. hvis kortet går i stykker går det 2-3dager ...". Tull og tøys, hva skjer hvis kontantene dine blir revet i stykker? Personlig skyr jeg kontanter som pesten, og nå som endelig bussene tar kort kan jeg ikke huske sist jeg tok i cash... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Penger går ikke så lett i stykker, med mindre man river de i to. De tåler vask og en del røff brukt. Men hvis pengene skulle bli revet i stykker kan man få ny fra norges bank så sant det er mulig å se vannmerke og bevise at sedlene er ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå