Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ventetid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Venter på hva? Kan det være brudekjolen som prøves ut? Du kan dette og modellen spiller godt på lag. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Venter på hva? Kan det være brudekjolen som prøves ut? Du kan dette og modellen spiller godt på lag. Roar Hei Roar! Takk for tilbakemeldingen! Ja det er en modell jeg har foreviget to ganger før..og nå var det da hun er gravid i 7. måned med sitt andre barn. Neste gang jeg skal fotografere henne blir når barnet har kommet. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Faller litt for V3 her, som det mest naturlige og kvinnelige uttrykket, sett fra et mannshode. Fototeknisk høyt nivå alle 3 bildene for øvrig. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Faller litt for V3 her, som det mest naturlige og kvinnelige uttrykket, sett fra et mannshode. Fototeknisk høyt nivå alle 3 bildene for øvrig. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Ragnar! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Fantastiske gravidebilder Tove - alle sammen. Men særlig V3 peker seg ut i mine øyne - intuitivt føler jeg dette litt mer intimt og nærere - og ikke minst flott posering. Krydder som kvister og flott bokeh topper det hele. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Veldig bra serie, men det kom vel ikke som noen overraskelse. Dette behersker du fullt ut. Holder en knapp på V1, det er noe mykt og drømmende over denne. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Hjertelig takk for de hyggelige kommentarene fra dere også Jan og MotoG!!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Nydelig portrettserie , fine bilder alle tre. Å vente på et barn er noe virkelig stort. Mvh Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Nydelig "ventebilde", Tove! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk til dere også Alec og Gro!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei, TCL Photography. En meget bra, romantisk bildeserie med behagelige, duse farger og vakkert lys ! Det er vanskelig å kåre en "favoritt" da alle bildene er svært fine, men rent umiddelbart synes jeg at modellen har det mest følsomme uttrykket i V3 ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei Tove! Satt og venta sjøl i går...på min mann...du kunne aldri fått meg til å sett så vakker og drømmende ut akkurat da, samme hvor flink du er! hihihi! Nydelige bilder! V3 for meg også...kanskje jeg har guttehjerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg