Oeystein Radich Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Tunnevannet i Sarpsborg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Slett ikke nødvendig, men jeg nevner likevel at jeg ville her ha latt toppkuttet gå så den så vidt skalker av ei stripe øverst i den nederste skya som kommer inn fra venstre for å senke betrakters blikk og øke dybdesuget. Men når det er sagt så er det ingenting i veien med presenterte utsnitt og komp heller. Men scroll deg forsiktig oppover og dekk til mer og mer så vil du antagelig finne flere brukbare versjoner til en hel serie av en og samme eksponering. Herlig lys og farger her. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Vakkert kveldsbilde, og som Roar fremfører fint utsnitt og god komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Slett ikke nødvendig, men jeg nevner likevel at jeg ville her ha latt toppkuttet gå så den så vidt skalker av ei stripe øverst i den nederste skya som kommer inn fra venstre for å senke betrakters blikk og øke dybdesuget. Men når det er sagt så er det ingenting i veien med presenterte utsnitt og komp heller. Men scroll deg forsiktig oppover og dekk til mer og mer så vil du antagelig finne flere brukbare versjoner til en hel serie av en og samme eksponering. Herlig lys og farger her. Roar Tusen takk for saklig kritikk. Er enig med deg i å kutte litt av toppen for å få fram suget i bildet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Kan skimte bygget til Husqvarna på andre siden, hvor undertegnede har vært på kurs mange ganger, men jeg har aldri opplevd stedet så vakkert som på bilde ditt Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Vakkert kveldsbilde, og som Roar fremfører fint utsnitt og god komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig komentar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Kan skimte bygget til Husqvarna på andre siden, hvor undertegnede har vært på kurs mange ganger, men jeg har aldri opplevd stedet så vakkert som på bilde ditt Mvh. Rolf Tusen takk for hyggelig kommentar. Heldigvis var ikke bygget opplyst og ble ikke så synlig på bilde. Sett fra en fotografs ståsted, kunne gjerne bygget vært revet for min del ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg