HSP Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Tøyen, Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Kjempeflott komp. Fint plasserte mennesker i billedflata. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ikke helt sikker på hvor jeg befinner meg her. Spiller ingen rolle. Kompen og dybden sitter fint. En trekkspiller fra øst Europa er også på jobb ser jeg. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Godt gatebilde dette liker den naturlige innrammingen av motivet som du bevist har utnyttet deg av! Flott i svart/hvitt! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Kjempeflott komp. Fint plasserte mennesker i billedflata. Vennlig hilsen Ragnar Ikke helt sikker på hvor jeg befinner meg her. Spiller ingen rolle. Kompen og dybden sitter fint. En trekkspiller fra øst Europa er også på jobb ser jeg. Roar Godt gatebilde dette liker den naturlige innrammingen av motivet som du bevist har utnyttet deg av! Flott i svart/hvitt! Hilsen Tove Takk alle tre. Roar, dette er ved utgangen til t-banen mot tøyensenteret. Tøyensenteret har virkelig fått seg et løft siste året så om du ikke har vært der på en stund kan det absolutt anbefales. h Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ja, her klarer ikke gamlefar å holde følge med musikken....og det er han ikke alene om:-) Et knallgod komp, der mannen med stokken akkurat har brutt "lyslinja". Neppe tilfeldig at bildet er tatt i det øyeblikket... Veldig god dybde og fine lys/skyggeeffekter. De to klossene mener jeg og ha sett før, eller i hvertfall lignende....dog med en annen effekt:-) Ellers har du fått frem strukturen/mønsteret i veggene fint. Likte dette "dagligbildet":-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Ja, her klarer ikke gamlefar å holde følge med musikken....og det er han ikke alene om:-) Et knallgod komp, der mannen med stokken akkurat har brutt "lyslinja". Neppe tilfeldig at bildet er tatt i det øyeblikket... Veldig god dybde og fine lys/skyggeeffekter. De to klossene mener jeg og ha sett før, eller i hvertfall lignende....dog med en annen effekt:-) Ellers har du fått frem strukturen/mønsteret i veggene fint. Likte dette "dagligbildet":-) Takk. Slik jeg skjønner det fra de siste dagers bilder så tilhører vel ikke du gruppen gamlefedre som ikke klarer å følge med musikken. De klosseme har vært med i bilder før, de gjør seg godt i biler synes jeg. Her blir de som toppen av en festningsmur som skiller gamlefar fra unggutta forran. Men på et annet bilde funket de litt som piler på pekte inn i bildet. Henning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Flott gatefoto med fin komp og kontraster. liker dette. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Flott gatefoto med fin komp og kontraster. liker dette. Mvh Alec Tusen takk Alec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg