indahla Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Da jeg skulle sette på oppvaskmaskinen i går kveld var den død. Jeg sjekket så sikringen (i huset) og denne hadde gått. Jeg slo den på men likevel er vaskemaskinen død. Er det muligens en sikring i selve vaskemaskinen som også har gått? Hvor får man kjøpt dette? Gjelder en Bosch SL15K1B (usikker på alder men tipper 7-8 år). Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det var ein grunn til at kurssikringen gjekk: feil på oppvaskmaskina. Så den må reparerast, eller, meir aktuelt, byttast ut med ei ny Eg kjøpte ei maskin i fjor til rundt 2500 som er stillegåande og gjer det ho skal gjere. Valget bør vere lett. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Det var ein grunn til at kurssikringen gjekk: feil på oppvaskmaskina. Så den må reparerast, eller, meir aktuelt, byttast ut med ei ny Eg kjøpte ei maskin i fjor til rundt 2500 som er stillegåande og gjer det ho skal gjere. Valget bør vere lett.Så du tror ikke at det holder å sjekke og event. bytte sikring på selve oppvaskmaskinen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 En gåen sikring på maskinen resulterer ikke i gåen sikring i skapet. Det er altså sannsynligvis en annen elektrisk feil på maskinen, jordfeil/overspenning/kortslutning/ett eller annet. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det er truleg ein overledning ein stad, og den er årsak til at sikringane ryk. Den feilen må rettast! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 OK. Høres ut som ny maskin må til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå