ExpensiveGameFinder Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 ^^ Mente de var hakket under Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hvis corsiar cpu-kjøleren viser seg å støye for mye for deg, så er det bare å kjøpe en ny etter du har fått maskinen. Regner med du har bestilt PCen? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Altså hxi Forskjellen er at på axi så er det digital avlesning av volt, og du kan stille på den. På Hxi er det analog avlesning av volt, og du kan ikke stille på den. Tror det var rundt 2 minutter i video'en, men husker ikke nå. Endret 19. mai 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Tror ikke komplett lager build log Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hvis corsiar cpu-kjøleren viser seg å støye for mye for deg, så er det bare å kjøpe en ny etter du har fått maskinen. Regner med du har bestilt PCen? Jepp, har bestilt nå! Var som sagt ikke så mye å velge mellom når det gjaldt kjølere, men ja, jeg tror jeg er handy nok til å klare å skifte denne selv dersom jeg syntes den støyer for mye. 1 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Gratulerer med ny PC :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå