john_petter Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 After sunset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ja, her har minuttene tikket og gått. Vakkert etter min smak. Er svak for slike bilder som dette. mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Vakkert med "fløyeloverflaten", med lav kameravinkel og videvinkeleffekt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Nøler ikke med å plassere dette under kunstfoto. Her gjør laaange lukkertider seg i motsetning til i bekker og fosser med levende vann. Herlig lys og farger. Bare så forbanna irriterende at den raumala Japan photo ute på høyrevingen stæler mye av oppmerksomheten. Fotokyndige administratorer av herværende side burde ha bedre vett og funnet en mer hensiktsmessig plassering av den reklamen. Roar Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Liker å leke litt med lange lukkertider..ofte med ymse resultat,synes jeg selv. Så tilbakemeldingene her er helt klart i overkant av forventningene :-) Stor takk til dere alle! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Flott bilde, flott bruk av lukkertiden. Jeg personlig ville nok ha vurdert å kutte noe i bunnen av bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg