theweekndxo Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Jeg jobber på Meny som tilkallningsvakt. Vi får lønn utifra det vi har jobbet fra den 18 til den 19 neste mnd også får vi lønn den 30 hver mnd, i løpet av denne månden har jeg jobbet 85 timer, dvs at jeg kvalifiserer meg for UB tillegget. Det jeg lurer på er om jeg får utbetalt tillegget nå når jeg får lønn den 30 mai eller senere¿ Noen nevnte at tillegget regnes fra den 1 til den 30 hver mnd, men personen sa ikke når vi får det utbetalt.. Står ikke noe om dette på arbeisavtalen min Endret 18. mai 2015 av theweekndxo Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg jobber på Meny som tilkallningsvakt. Vi får lønn utifra det vi har jobbet fra den 18 til den 19 neste mnd også får vi lønn den 30 hver mnd, i løpet av denne månden har jeg jobbet 85 timer, dvs at jeg kvalifiserer meg for UB tillegget. Det jeg lurer på er om jeg får utbetalt tillegget nå når jeg får lønn den 30 mai eller senere¿ Noen nevnte at tillegget regnes fra den 1 til den 30 hver mnd, men personen sa ikke når vi får det utbetalt.. Står ikke noe om dette på arbeisavtalen min Ville tro du får UB tillegg for den samme perioden. Og utbetaling skjer på samme lønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå