bergangster Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har prøvd å ta screenshot av en divx-film jeg har, men får bare et svart bilde i stedet for det jeg tar bilde av. Har prøvd både PrintScreen og Capture Frame i bsplayer, men det funker ikke. Regner med det er noe overlay-greier, noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 kjør det inn i et redigeringsprogg som du sikkert har og gjør det der, men rart at ikke print screen fungerer Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja det er nok overlay-relatert. Åpne videofilen i VirtualDub eller lignende, og finn frem framen du vil ta bilde av. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eller bruk Capture-funksjonen i PowerDVD, et utmerket DVD-avspillings-program.... Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ati-all in wonder kort kommer med en pakke kalt ati multimedia center. der ligger det en videoavspiller som tar screenshots i filmer. helt flott. d virker ikke med windows sin printscreen. tror d har nå med copyright på filmer å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå