Roar Kneppen Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Tyrkerdue utafor soveromsvindu. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei, Roar. Jeg liker godt at fugler blir fotografert i et miljø de har valgt, og om det er noen geiner i bildet, så er det vel knapt mulig å få det mer "ryddig" enn her ! Når det gjelder skarphet og farger er det ingen ting å "sette fingeren på", og lyset faller fint og avdekker detaljer i fjærdrakten på en fin måte, og jeg ser ingen grunn til ikke å stoppe opp og nyte dette bildet M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Duen ville sikkert se hvordan du/dere hadde det kan jeg tenke meg. og så fikk du "skutt" den med kameraet ditt. Sluttresultat: Bra fangst ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ikke det at jeg skal påberope meg å være fuglefotograf, men synes også at dua er flott foreviget på dette bildet. Ser oppe i skogen ved der vi bor at Tyrkerduene liker å være litt beskyttet av greiner. Da jeg var liten trodde jeg at jeg hørte gjøken helt til jeg fikk forklart at det ekstra Ko'et tilhørte denne mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Fint kunstnerisk pippipbilde. Utenom de tradisjonelle, her er det mere som kunst en et artsbilde. GHilsen Tove Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Et flott skudd - med nydelige farger Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Et fint bilde dette hvor lys, farger og skarphet er veldig bra. Dette er vel tyrkerduen sitt naturlige tilholdssted og da er det vel naturlig med noen grener histen og pisten. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Flott bilde med fint lys , fine farger, herlig bokeh og fin komposisjon . Duen skal være glad den ble skutt med kamera for det finnes noen gode matoppskrifter med due som ingrediens. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg