Gå til innhold

Visst du kunne hatt en superkraft eller mutasjon, hvilken ville du hatt da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teleportering hade vært kjekt. Konsentrasjonsmengden det behøves for teleportering varierer med avstanden. Det er fullt mulig å teleportere seg til Mars, men krever voldsom konsentrasjon. Korte besøk til butikk o.l krever så å si ingen konsentrasjon.

Evt. mestre en en skole av magi, f.eks fire magic etc. Shit magic, la det regne skit over byen, summon Shit Golem.

Om man kunne fire magic ville men vel vært nærmest usårbar, da man kunne latt en selv bli engulfed in fire, så varm at kuler og granater ville smeltet ved kontakt med veggen... Jada.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis jeg skulle valgt en superkraft, så måtte det ha blitt å kunne styre tiden. For eksempel hvis du gjør et dårlig valg, så kan du angre dette valget ved å hoppe tilbake i tid, og dermed gjøre valget annerledes.

Hvis jeg skal overdrive så måtte det selvsagt ha vært evig liv uten aldring. 

Lenke til kommentar

Er ikke supermann som alle egentlig vil være ? Fly,Sterk,Lasersyn,Xray syn og underbukse utenpå buksa ?

Jeg ville nok gått for noe x-men ish greier. Har alltid syntes Gambit var tøff

Men skulle jeg velge mellom klassikerne

Teleportering

Fly

Sterk

Usynlig

Lese tanker

Så hadde jeg nok gått for usynlig så lenge det jeg også holdt var usynlig sånn at de på dnb ikke ser cash fly rundt i rommet :D

og ja jeg hadde vært egoist og brukt det til egen vinning =) 

Lenke til kommentar

Min hadde vært evnen til å påvirke sannsynlighet.

- "Hmm. Hva er sannsynligheten for at jeg vinner i lotto i morra? 100%, ja..."

- "Hva er sannsynligheten for at det kommer 10 nymfomane supermodeller inn den døra der borte helt besatt av kroppen min?"

Lenke til kommentar

Jeg ville trolig valgt kunnskap.. Forstå absolutt alt av alt.. Fra Språk til stringteori...

Det trur jeg hadde vært Jævelig slitsomt ? tenk og aldri kunne lure på noe igjen ? Vite absolutt alt. Ingen ting og prate spekulere om bare kunne informere :p

Hehe, jo når du sier det på den måten :p Men med alt av kunnskap så bør man jo kunne få til alt av de andre superkreftene og mutasjonene også, så sant de er mulig.. Så I WIN :p

Lenke til kommentar

Jeg ville trolig valgt kunnskap.. Forstå absolutt alt av alt.. Fra Språk til stringteori...

Det trur jeg hadde vært Jævelig slitsomt ? tenk og aldri kunne lure på noe igjen ? Vite absolutt alt. Ingen ting og prate spekulere om bare kunne informere :p

Hehe, jo når du sier det på den måten :p Men med alt av kunnskap så bør man jo kunne få til alt av de andre superkreftene og mutasjonene også, så sant de er mulig.. Så I WIN :p

Og ha alt av kunnskap er jo på en måte realistisk, Du blir jo ikke usynlig av og kunne alt ? :p 

Lenke til kommentar

Og ha alt av kunnskap er jo på en måte realistisk, Du blir jo ikke usynlig av og kunne alt ? :p

Men, jeg kunne jo sikkert bygget meg noe temmelig heftig som hadde gjort meg så godt som usynlig.. Jeg vil jo trossalt ha viten av alt, også kunskap som ligger millioner av år frem i tid.. =)

Lenke til kommentar

Lars (L4r5) er forsåvidt inne på noe, men uansett har jeg alltid tenkt at det beste må være å fly, superraskt. Litt sånn supermann. Egentlig teleport, men om man kan fly superraskt får man egentlig teleport "gratis" i tillegg til at man kan ha det gøy mens man forflytter seg, liksom se naturen og slikt, haha. Min tanke, i alle fall. Men Lars er nok inne på noe ja. Kanskje best det. 

Lenke til kommentar

Lars (L4r5) er forsåvidt inne på noe, men uansett har jeg alltid tenkt at det beste må være å fly, superraskt. Litt sånn supermann. Egentlig teleport, men om man kan fly superraskt får man egentlig teleport "gratis" i tillegg til at man kan ha det gøy mens man forflytter seg, liksom se naturen og slikt, haha. Min tanke, i alle fall. Men Lars er nok inne på noe ja. Kanskje best det. 

"Hmm... Hva er sannsynligheten for at jeg flyr om jeg hopper ut av det vinduet der? Nei, se der, ja. Det var 100% det også." ;)

Lenke til kommentar

Ulempen med å bare kunne fly superraskt er at man hadde blitt pulverisert av luftmotstanden alene. :p

Endret av Malmern
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...