Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Løvetann... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 V3 for meg. Ser av V1 at også løvetann gjør som dyr og fugler - snur baksiden til fotografen. Holder meg til V3 når jeg sier god skarphet i fint lys som henter ut farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei, Alec. Flott bildeserie av en livskraftig og fargesterk plante med et ufortjent dårlig rykte, - den har vært brukt / blir brukt i folkemedisinen mot blant annet en rekke tarm- og urinveisplager, og innholdet av vitamin A er høyere enn i for eksempel gulrøtter ! I likhet med Roar, synes jeg at V3 har spesielt fint lys M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Roar og Albert . Har egentlig v3 som favoritt selv men har også sansen for motlys som skinner gjennom blomsten sett fra baksiden i v1 . Takk også til Albert for naturmedisinsk innføring , det er alltid interessant å høre om slike anvendelser. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg