Jan Høydal Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Gjemmer meg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Det er du:-) Kan ikke si annet enn at dette er et vakkert og flott portrett. Synes kompen sitter her og den lilles hånd er akkurat det ekstra som løfter bildet. Rett og slett inspirerende å se det du presenterer og kvalitetsmessig noe å strekke seg etter for oss andre. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Det er du:-) Kan ikke si annet enn at dette er et vakkert og flott portrett. Synes kompen sitter her og den lilles hånd er akkurat det ekstra som løfter bildet. Rett og slett inspirerende å se det du presenterer og kvalitetsmessig noe å strekke seg etter for oss andre. Jeg tar det til meg Pentaxen Det der med barneportretter er ikke lett har jeg funnet ut - de er jo rimelig autonome disse små - og til tider lite samarbeidsvillige modeller mvh Jan Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei, Jan. Dette s/h-portrettet av et barn er aldeles nydelig, etter min oppfatning. Skarphet og kontrast er meget bra, men bildet har likevel en viss "mykhet" som gjør det ekstra severdig Lys og skygger er perfekt, slik jeg ser det, og barnehånda passer utmerket. Et stemningsfullt bilde av høy klasse, og det "oser" profesjonalitet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Her er du på vinnersporet igjen. Nydelig uttrykksfullt portrett hvor blikk, posisjon med mer er på plass. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Et ord fra meg: NYDELIG! Ja hånden skal være med! Du har like høy klasse som alltid! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Berre lækkert, jan. Mer er det ikke å si om den saken. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Takker for alle de positive og gode tilbakemeldingene. Det var virkelig kjekt å føle at dette satt rent komposisjonsmessig pga tilbakemeldingene fra dere. mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg