Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Dette ser ut til å være en skikkelig godlynt og menneskekjær pusekatt. Et flott bilde har du fått lov til å ta av han/hun, ikke vet jeg hvilket kjønn. Bildet har en fin beskjæring og en god skarphet. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn, og takk for hyggelig tilbakemelding ! "Tassen" er en hankatt, og han har betydelig større utferdstrang enn søsteren "Mathilde". M v h Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det var en stolt pus, og det kan du være også av dette bildet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Det var en stolt pus, og det kan du være også av dette bildet. Hei, MotoG. Tusen takk for veldig hyggelig og positiv tilbakemelding, Melvin ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei Albert Flott koselig pus Fra nydelig 17 mai til i dag regn M v h Leif Hei, Leif. Er "sabbatsåret" over, og i så fall, - velkommen tilbake på forumet Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! M v h Albert Hei igjen Albert Sabbatsåret ? Har jeg vært borte så lang tid? Ja tia går raskt men et år Føles lit bedre med det flotte lyset og at midnattsol begynner nå Ikke å glemme alle trekk fugler som blir xtra flotte i det flotte lyset. Mye gås som strekker over fjorden og venter nå på en masse vaderfugler som steinvender Med andre ord, strålende tider M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei Albert Flott koselig pus Fra nydelig 17 mai til i dag regn M v h Leif Hei, Leif.Er "sabbatsåret" over, og i så fall, - velkommen tilbake på forumet Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! M v h Albert Hei igjen Albert Sabbatsåret ? Har jeg vært borte så lang tid? Ja tia går raskt men et år Føles lit bedre med det flotte lyset og at midnattsol begynner nå Ikke å glemme alle trekk fugler som blir xtra flotte i det flotte lyset. Mye gås som strekker over fjorden og venter nå på en masse vaderfugler som steinvender Med andre ord, strålende tider M v h Leif Hei, Leif. Uttrykket "sabbatsår" var ikke bokstavelig ment, men jeg oppfattet det slik at du kom til å ta en pause fra bildekritikken ! Det er uansett hyggelig å "ha deg på plass" igjen M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei Albert Flott koselig pus Fra nydelig 17 mai til i dag regn M v h Leif Hei, Leif.Er "sabbatsåret" over, og i så fall, - velkommen tilbake på forumet Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! M v h Albert Hei igjen Albert Sabbatsåret ? Har jeg vært borte så lang tid? Ja tia går raskt men et år Føles lit bedre med det flotte lyset og at midnattsol begynner nå Ikke å glemme alle trekk fugler som blir xtra flotte i det flotte lyset. Mye gås som strekker over fjorden og venter nå på en masse vaderfugler som steinvender Med andre ord, strålende tider M v h Leif Hei, Leif.Uttrykket "sabbatsår" var ikke bokstavelig ment, men jeg oppfattet det slik at du kom til å ta en pause fra bildekritikken ! Det er uansett hyggelig å "ha deg på plass" igjen M v h Albert. Hei igjen Albert. Nei førstår at du ike meinte bokstavlig med sabbatsår ;-))) Hade ikke bestemt noen tid, bare se tia an og lade batterierna. Nå lys hele dygnet med midnattsola så følses godt før helsen :-) M v h Leif :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei Albert Flott koselig pus Fra nydelig 17 mai til i dag regn M v h Leif Hei, Leif.Er "sabbatsåret" over, og i så fall, - velkommen tilbake på forumet Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! M v h Albert Hei igjen Albert Sabbatsåret ? Har jeg vært borte så lang tid? Ja tia går raskt men et år Føles lit bedre med det flotte lyset og at midnattsol begynner nå Ikke å glemme alle trekk fugler som blir xtra flotte i det flotte lyset. Mye gås som strekker over fjorden og venter nå på en masse vaderfugler som steinvender Med andre ord, strålende tider M v h Leif Hei, Leif.Uttrykket "sabbatsår" var ikke bokstavelig ment, men jeg oppfattet det slik at du kom til å ta en pause fra bildekritikken ! Det er uansett hyggelig å "ha deg på plass" igjen M v h Albert. Hei igjen Albert. Nei førstår at du ike meinte bokstavlig med sabbatsår ;-))) Hade ikke bestemt noen tid, bare se tia an og lade batterierna. Nå lys hele dygnet med midnattsola så følses godt før helsen :-) M v h Leif :-) Hei igjen, Leif. Nord-Norge vil være et eldorado for naturfotografer i de kommende månedene, og da kanskje spesielt for dem med lavt søvnbehov ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei Albert Flott koselig pus Fra nydelig 17 mai til i dag regn M v h Leif Hei, Leif.Er "sabbatsåret" over, og i så fall, - velkommen tilbake på forumet Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! M v h Albert Hei igjen Albert Sabbatsåret ? Har jeg vært borte så lang tid? Ja tia går raskt men et år Føles lit bedre med det flotte lyset og at midnattsol begynner nå Ikke å glemme alle trekk fugler som blir xtra flotte i det flotte lyset. Mye gås som strekker over fjorden og venter nå på en masse vaderfugler som steinvender Med andre ord, strålende tider M v h Leif Hei, Leif.Uttrykket "sabbatsår" var ikke bokstavelig ment, men jeg oppfattet det slik at du kom til å ta en pause fra bildekritikken ! Det er uansett hyggelig å "ha deg på plass" igjen M v h Albert. Hei igjen Albert. Nei førstår at du ike meinte bokstavlig med sabbatsår ;-))) Hade ikke bestemt noen tid, bare se tia an og lade batterierna. Nå lys hele dygnet med midnattsola så følses godt før helsen :-) M v h Leif :-) Hei igjen, Leif. Ja, dere går en fin tid i møte oppe i nord, nå ! M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Cool cat..flott portrett av Tassen Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Cool cat..flott portrett av Tassen Mvh Oddmund Hei, Oddmund, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg