Albert Andersson Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 "Tassen", - godlynt og leken huskatt ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 En fin katt , flott skarpet her . Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Ser fornøyd og mett ut, så nå skjønner jeg hvorfor det ikke er flere fuglebilder fra deg...... Som alltid, teknisk helt topp og kompen sitter som et skudd:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Oj, så monumental og stolt - som en katt skal posere for å vise hvem som er sjefen Nydelig etter min smak Albert! mvh Jan Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Nydelig pus! Og veldig godt fotografert! Fint med glansen i øyet. Ellers er vel Pentaxen inne på noe....han så veldig mett og fornøyd ut! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Nydelig skarphet !!! Hei, Jaeggen. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 En fin katt , flott skarpet her . Hei, Lasse, og takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det er en herlig katt, - jeg skulle gjerne hatt den selv ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Ser fornøyd og mett ut, så nå skjønner jeg hvorfor det ikke er flere fuglebilder fra deg...... Som alltid, teknisk helt topp og kompen sitter som et skudd:-) Hei, Pentaxen. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Ja, "Tassen" blir tatt godt vare på, og den, samt søsteren "Mathilde", er hele familiens "kosepuser" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Oj, så monumental og stolt - som en katt skal posere for å vise hvem som er sjefen Nydelig etter min smak Albert! mvh Jan Hei, Jan. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det er en katt det er vanskelig ikke å bli glad i ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Nydelig pus! Og veldig godt fotografert! Fint med glansen i øyet. Ellers er vel Pentaxen inne på noe....han så veldig mett og fornøyd ut! Hei, Helene, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Det ble en del bilder før lys og skygger "satt" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 I og med at jeg kommer fra et gårdsbruk hvor katt var fast inventar, så er jeg svak for disse stolte og selvstendige skapningene. Her et prakteksemplar av arten, nydelig gjengitt fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 I og med at jeg kommer fra et gårdsbruk hvor katt var fast inventar, så er jeg svak for disse stolte og selvstendige skapningene. Her et prakteksemplar av arten, nydelig gjengitt fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar, og tusen takk for hyggelig og fyldig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Du får holde den hjemm så den ikke går seg bort igjen. Katter er sta og gir seg jo ikke. Det veit jo jeg som er katt sjøl, sta som hakka møkk og født godt planta midt i løvens tegn. Fin katt som får meg til å tenke Prøysenvise: "Ved murpipa sitt en bræinnete katt". Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Nydelig pusebilde med flott komp/kameravinkel og skarpheten godt plassert der den skal være! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei Albert Flott koselig pus Fra nydelig 17 mai til i dag regn M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Du får holde den hjemm så den ikke går seg bort igjen. Katter er sta og gir seg jo ikke. Det veit jo jeg som er katt sjøl, sta som hakka møkk og født godt planta midt i løvens tegn. Fin katt som får meg til å tenke Prøysenvise: "Ved murpipa sitt en bræinnete katt". Roar Hei, Roar, og takk for hyggelig tilbakemelding ! Vi får håpe at eventyrlysten avtar, og at stedsansen blir utviklet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Nydelig pusebilde med flott komp/kameravinkel og skarpheten godt plassert der den skal være! Hilsen Tove Hei, TCL Photography, og mange takk for hyggelig og positiv omtale ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Hei Albert Flott koselig pus Fra nydelig 17 mai til i dag regn M v h Leif Hei, Leif. Er "sabbatsåret" over, og i så fall, - velkommen tilbake på forumet Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! M v h Albert Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Dette ser ut til å være en skikkelig godlynt og menneskekjær pusekatt. Et flott bilde har du fått lov til å ta av han/hun, ikke vet jeg hvilket kjønn. Bildet har en fin beskjæring og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg