Gå til innhold

"Tassen", - godlynt og leken huskatt ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ser fornøyd og mett ut, så nå skjønner jeg hvorfor det ikke er flere fuglebilder fra deg......

Som alltid, teknisk helt topp og kompen sitter som et skudd:-)

Lenke til kommentar

Ser fornøyd og mett ut, så nå skjønner jeg hvorfor det ikke er flere fuglebilder fra deg......

Som alltid, teknisk helt topp og kompen sitter som et skudd:-)

Hei, Pentaxen.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Ja, "Tassen" blir tatt godt vare på, og den, samt søsteren "Mathilde", er hele familiens "kosepuser" !

M v h Albert.

Lenke til kommentar

I og med at jeg kommer fra et gårdsbruk hvor katt var fast inventar, så er jeg svak for disse stolte og selvstendige skapningene. Her et prakteksemplar av arten, nydelig gjengitt fotografisk.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar,

og tusen takk for hyggelig og fyldig tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Du får holde den hjemm så den ikke går seg bort igjen. Katter er sta og gir seg jo ikke. Det veit jo jeg som er katt sjøl, sta som hakka møkk og født godt planta midt i løvens tegn.

Fin katt som får meg til å tenke Prøysenvise: "Ved murpipa sitt en bræinnete katt".

Roar

Lenke til kommentar

Du får holde den hjemm så den ikke går seg bort igjen. Katter er sta og gir seg jo ikke. Det veit jo jeg som er katt sjøl, sta som hakka møkk og født godt planta midt i løvens tegn.

Fin katt som får meg til å tenke Prøysenvise: "Ved murpipa sitt en bræinnete katt".

Roar

Hei, Roar,

og takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Vi får håpe at eventyrlysten avtar, og at stedsansen blir utviklet ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...