-Pondus- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) sats heller på LIan Li om du skal ha noe skikkelig kasse !! Er nok kvalitet men de er så utrolig stygge.. Tuller du? synes du Lian Li er stygge? Har du helt ærlig sett på de aller fleste nye kabinettene deres? Jeg synes de er kjempe fine jeg! Jaja, skal du ha Tt så anbefaler jeg V2000A. Der er det god plass, greit med kjøling vistnok, og bra med ting som følger med. Faktisk 7 vifter Se på de da,er jo grise stygge. Lian Li Ser ut som makrell kasser,har ikke Lian Li hørt om runde former før? Men bra er de nok.. Men dette er greit.. Ja, det var det jeg mente. Jeg ville ikke anbefale noen å kjøpe noen gamle Lian Li, for de synes jeg også er grisestygge. Men PC 6070 som du nevnte er fint. Det er dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL også. Drømmer virkelig om det.. Har fått skikkelg sansen for dette,Lian Li PC6099B Synd men ikke får inn en EVO 360 i toppen... Er mulig jeg får dette PC75 kabinettet for 1500kr,det er billig? Endret 18. desember 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg syntes Lian Li er litt for firkantet! Men det er en sinsyk god kvalitet på dem! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 lian li sine kabbiser er for firkantet, og har lite stil. de er dessuten overpriset noe så sinnsykt, men jeg tviler ikke på at de er gode kabinetter. de er kabinetter for de rike, og for de som liker å modde... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Thermaltake kabinettene er bare sååå stygge..! Det er bare et moddet chieftec. Nei, kjøp lian li eller LePont.. Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Thermaltake kabinettene er bare sååå stygge..! Det er bare et moddet chieftec. Dette kabinette er faktisk ikke noe annet en en styla ver. av DENNE: www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=24792&t=589&l=2&AvdID=1&CatID=13 har ennå ikke hørt noe dårlig om det bortsett fra utsende. Har fått skikkelg sansen for dette,Lian Li PC6099B sorry vis jeg setter riper i drømmen din men som en tidligere eier må jeg advare om noe med dette kabinettet. mitt ble i værtfall ripa bare med å ta den ut av eska,det er mykt(for mykt) så du lager dype striper i det med neglene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå