Gå til innhold

Meninger om dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
termaltake skal vist være "bra nok" det da !

"Jasså"?

jepp....den har fått god repons det kabinettet der..(helt til i dag) (som jeg har sett da) ;) ikke erfaringer med det selv men har en kompis som har det og han sier at han er veldig fornøyd med det .....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
sats heller på LIan Li om du skal ha noe skikkelig kasse !!  :woot:

Er nok kvalitet men de er så utrolig stygge.. :devil:

Tuller du? synes du Lian Li er stygge? Har du helt ærlig sett på de aller fleste nye kabinettene deres? Jeg synes de er kjempe fine jeg!

Jaja, skal du ha Tt så anbefaler jeg V2000A. Der er det god plass, greit med kjøling vistnok, og bra med ting som følger med. Faktisk 7 vifter :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har og en knapp på LianLi...

Personlig liker jeg det litt streite og enkle.

Men ett kabinett har jo ikke mer stil enn man gir det selv etter min mening.

Spørsmålet er jo om man skal ha ett kabinett som kjøler skikkelig eller om man bare vil ha ett kult ett... men nå er det vel begge deler som teller.

Mitt egent lianli pc60 ser ganske kult ut med sorte cd-rom\brennere\floppy og med sort lcd skjerm... (jadda, må brife litt her vettu). Er blått lys og frammi kabinettet... det er ganske kult. Men noen synst kansje dette kabinettet blir for firkantet...

Lenke til kommentar

kan ikkje folk svare på det han spør om i stedet for å kommente hvor stygt de syntes kabinnettet er ? Smaken er som baken var det en som engang sa.

Til deg som lurte på om kabinettet var bra :

prøv å søk i forumet etter erfaringer og lignende om kabinettet... tror kanskje at du finner noe mer informasjon der. ;)

Har ikke kabinettet selv men jeg etter det jeg har lest om slike kabinetter tilbyr det en svært god kjøleløsning.

monz

Lenke til kommentar

Synes ærlig talt at de fleste kabinetter på markedet er temmelig stygge. Har ennå ikke sett et Xaser, LianLi eller noe annet kabinett fra de såkalte "beste" merkene som jeg ikke syntes var dritstygt. Eneste datakabinettet jeg i mitt liv har sett som jeg syntes var beint ut stilig, er Mac G5 aluminiumskabinettene. Bare synd med all driten som er inni.

Lenke til kommentar

Tuller du? synes du Lian Li er stygge? Har du helt ærlig sett på de aller fleste nye kabinettene deres? Jeg synes de er kjempe fine jeg!

Jaja, skal du ha Tt så anbefaler jeg V2000A. Der er det god plass, greit med kjøling vistnok, og bra med ting som følger med. Faktisk 7 vifter :yes:

Se på de da,er jo grise stygge. Lian Li Ser ut som makrell kasser,har ikke Lian Li hørt om runde former før? :thumbdown: Men bra er de nok.. ;)

Men dette er greit..

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar

Se på de da,er jo grise stygge. Lian Li Ser ut som makrell kasser,har ikke Lian Li hørt om runde former før? :thumbdown: Men bra er de nok.. ;)

Men dette er greit..

Ja, det var det jeg mente. Jeg ville ikke anbefale noen å kjøpe noen gamle Lian Li, for de synes jeg også er grisestygge. Men PC 6070 som du nevnte er fint. Det er dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL også. Drømmer virkelig om det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...