KatrinaS Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 (endret) Hvis du måtte ha valgt et spill/spillserie du skulle spilt resten av livet ditt, og aldri noen andre. Ikke engang se på andre spille andre spill. Hvilket hadde det vært? Skill mellom enkelt spill og spillserie. Endret 17. mai 2015 av RammsteinBK Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 The Elder Scrolls serien, hvis jeg skulle valgt ett av spillene i serien så hadde det vært Skyrim. 2 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Da hadde det nok blitt Star Wars. Regner da med Star Wars som spillserie omfatter alle spilltitler på tvers av utviklere og distributører. Hvis derimot jeg skulle ha valgt ett spesifikt spill så måtte det nesten ha vært Star Wars Galaxies (SWGEmu, siden offisielt er det ikke lenger noen servere gåendes). 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hva er det med disse topp 10, 3 beste spill, eneste spill etc trådene som dukker opp om dagen? Har diskusjon virkelig falt ned til det nivået nå? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hva er det med disse topp 10, 3 beste spill, eneste spill etc trådene som dukker opp om dagen? Har diskusjon virkelig falt ned til det nivået nå? Dette er en plass hvor vi skal diskutere, altså et forum. Om du ikke liker en tråd er det helt greit, jeg misliker ganske mange, men du trenger ikke å skape dårlig stemning i tråden. Du kan bare overse den. For noen er det kanskje interessant å ha en diskusjon om dette, mens noen syns andre ting er interessant. Skjønner ikke greia med at alt skal rakkes ned på. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Det var forsåvidt ikke en nedrakking, burde kanskje spurt om det ikke holder med en tråd om samme type spørsmål. Men for å svare på spørsmålet, et spill resten av livet måtte ha vært transport tycoon deluxe. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Det måtte vell sikkert ha blitt GTAO, ettersom det er flerspiller der som vil gi dynamisk underholdning pga andre spillere. The Elder Scrolls V eller Fallout 3 ville blitt drepende kjedelig over tid, ettersom spillene gir statisk underholdning siden det bare er enspiller. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Lord Nuker: Det er et annet type spørsmål, selv om jeg selvfølgelig ser poenget ditt. Mitt favorittspill gjennom tidene er The Legend of Zelda: Ocarina of Time, men det er definitivt ikke det spillet jeg ville valgt om jeg kun kunne spilt ett spill resten av livet. Da ville jeg antakelig valgt et skikkelig amøbespill som Tetris eller Super Smash Bros. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Om jeg fikk bruke online hadde jeg valgt GTA V. Men jeg kommer nok til å endre mening på tirsdag. 2 Lenke til kommentar
beargr Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Dwarf Fortress tror jeg faktisk. Fordi jeg syns det er sykt vanskelig å mestre... Elsker Elder Scrolls-serien men redd det hadde blitt lite stimulerende etter noen år 1 Lenke til kommentar
unused Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Mest trolig hadde det blitt League of Legends. Har ikke spilt det på godt over 6 måneder nå, men det var vel det første jeg kom på som jeg hadde klart å spille i lengre tid uten å bli lei. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Tror nok mitt valg måtte blitt Minecraft fordi det finnes så sykt mange brae mods til spillet. Du kan jo rett og slett sette sammen det spillet du vil i Minecraft. Du kan f,eks lage en Battlefield etterligning med fly, tanks, helikopter, infanteri osv eller du kan kan prøve deg på å bygge den perfekte byen. Mulighetene i Minecraft er jo omtrent uendelige. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Har vel ett lite håp om at Star Citizen skal få til noe bortimot uendelig med tanke på størrelse og muligheter etterhvert. Men tror nok jeg hadde valgt ett konkurransespill hvor man alltid kan bli bedre og må øve. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 EVE Online av de få timene jeg har spilt kombinert med det jeg har hørt om spillet, ser ut til å være det mest naturlige valget for min del. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Tror nok mitt valg måtte blitt Minecraft fordi det finnes så sykt mange brae mods til spillet. Du kan jo rett og slett sette sammen det spillet du vil i Minecraft. Du kan f,eks lage en Battlefield etterligning med fly, tanks, helikopter, infanteri osv eller du kan kan prøve deg på å bygge den perfekte byen. Mulighetene i Minecraft er jo omtrent uendelige.Tenkte det samme. Og etter det kommer gta V. Se for deg hvordan verden din ser ut hvis du har spilt på samme til du er 90 år Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Final Fantasy 7/Final Fantasy-serien. Blir aldri lei av å spille gjennom FF7 på nytt, og kan jeg velge fra hele serien så har jeg nok spilltid der i mange år hvis jeg skal gjøre 100% i alle spillene og spille alle de forskjellige utgavene av hvert spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå