Gå til innhold

Et spill resten av livet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da hadde det nok blitt Star Wars. Regner da med Star Wars som spillserie omfatter alle spilltitler på tvers av utviklere og distributører.

Hvis derimot jeg skulle ha valgt ett spesifikt spill så måtte det nesten ha vært Star Wars Galaxies (SWGEmu, siden offisielt er det ikke lenger noen servere gåendes).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hva er det med disse topp 10,  3 beste spill, eneste spill etc trådene som dukker opp om dagen? Har diskusjon virkelig falt ned til det nivået nå?

Lenke til kommentar

Hva er det med disse topp 10, 3 beste spill, eneste spill etc trådene som dukker opp om dagen? Har diskusjon virkelig falt ned til det nivået nå?

Dette er en plass hvor vi skal diskutere, altså et forum. Om du ikke liker en tråd er det helt greit, jeg misliker ganske mange, men du trenger ikke å skape dårlig stemning i tråden. Du kan bare overse den.

 

For noen er det kanskje interessant å ha en diskusjon om dette, mens noen syns andre ting er interessant.

 

Skjønner ikke greia med at alt skal rakkes ned på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det var forsåvidt ikke en nedrakking, burde kanskje spurt om det ikke holder med en tråd om samme type spørsmål. Men for å svare på spørsmålet, et spill resten av livet måtte ha vært transport tycoon deluxe.

Lenke til kommentar

Lord Nuker: Det er et annet type spørsmål, selv om jeg selvfølgelig ser poenget ditt. Mitt favorittspill gjennom tidene er The Legend of Zelda: Ocarina of Time, men det er definitivt ikke det spillet jeg ville valgt om jeg kun kunne spilt ett spill resten av livet. Da ville jeg antakelig valgt et skikkelig amøbespill som Tetris eller Super Smash Bros.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok mitt valg måtte blitt Minecraft fordi det finnes så sykt mange brae mods til spillet. Du kan jo rett og slett sette sammen det spillet du vil i Minecraft. Du kan f,eks lage en Battlefield etterligning med fly, tanks, helikopter, infanteri osv eller du kan kan prøve deg på å bygge den perfekte byen. Mulighetene i Minecraft er jo omtrent uendelige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror nok mitt valg måtte blitt Minecraft fordi det finnes så sykt mange brae mods til spillet. Du kan jo rett og slett sette sammen det spillet du vil i Minecraft. Du kan f,eks lage en Battlefield etterligning med fly, tanks, helikopter, infanteri osv eller du kan kan prøve deg på å bygge den perfekte byen. Mulighetene i Minecraft er jo omtrent uendelige.

Tenkte det samme. Og etter det kommer gta V.

 

Se for deg hvordan verden din ser ut hvis du har spilt på samme til du er 90 år ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...