BolleKalle Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 COD er syyyykt bra. Så bra at jeg holdt på å grine. 5.1 lyd tar kaka. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Uhu, hvorfor vill ikke call of duty starte? Hva er detta opengl subsystem tullet? Har winxp med dx9.1 CoD Beta build win-x86 Aug 15 2003 ----- FS_Startup ----- Current language: english Current search path: E:\Call of Duty\main\pak6.pk3 (3 files) E:\Call of Duty\main\pak5.pk3 (4858 files) E:\Call of Duty\main\pak4.pk3 (1668 files) E:\Call of Duty\main\pak3.pk3 (1992 files) E:\Call of Duty\main\pak2.pk3 (694 files) E:\Call of Duty\main\pak1.pk3 (2642 files) E:\Call of Duty\main\pak0.pk3 (12828 files) E:\Call of Duty/main E:\Call of Duty\main\localized_english_pak1.pk3 (3736 files) localized assets pak file for english E:\Call of Duty\main\localized_english_pak0.pk3 (1204 files) localized assets pak file for english File Handles: ---------------------- 29625 files in pk3 files execing default.cfg couldn't exec language.cfg couldn't exec config.cfg couldn't exec autoexec.cfg ========= autoconfigure configure.csv: using configuration 1200 cpu MHz 256 sys MB 32 vid MB Hunk_Clear: reset the hunk ok logfile opened on Sat Nov 08 09:28:24 2003 ...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow! Measured CPU speed is 1.20 GHz System memory is 256 MB (capped at 1 GB) Video card memory is 32 MB Streaming SIMD Extensions (SSE) not supported ----- Client Initialization ----- ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ----- Client Initialization Complete ----- ----- R_Init ----- Initializing OpenGL subsystem ...initializing QGL ...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\System32\opengl32.dll' ): succeeded ...setting mode 3: 640 480 FS ...using colorsbits of 32 ...calling CDS: ok ...registered window class ...created window@0,0 (640x480) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...setting mode 3: 640 480 FS ...using colorsbits of 16 ...calling CDS: ok ...created window@0,0 (640x480) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----- CL_Shutdown ----- RE_Shutdown( 1 ) ----------------------- Hunk_Clear: reset the hunk ok GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Legg inn nyere drivere til skjermkortet ditt, enten fra nVidia eller ATi. Det spørs jo på hvilket skjermkort du har. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Prøv å skru av "Fast Write" i driveren (under SMARTGART). COD funker helt fint hos meg etter at jeg gjorde dette. Får teste dette også da, håper det virker Edit: Dette virket for meg, nå flyter det fint... Null stopp Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HeavenHell: Du har piratkopi, ikke sant? "Beta build 15 august 2003". I såfall er forklaringen såre enkel: Kjøp spillet. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 For meg hjalp det ikke å skru av Fast Write. Ikke hjalp det å skru av VPU recovery heller. Det er bare single playeren som hakker. Multiplayeren spiller som F. Det var heller ikke noe problem med demoene... Lenke til kommentar
gareriks Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er det noen som har spilt igjennom dette spillet ? Har lest enkelte anmeldelser ( senest i Itavisen) at spille er vel kort, dessuten mangler det mulighet for multiplayer. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hehe! Neppe. Er det noe som gir dette spillet liv så er det nettopp multiplayer delen. Det er med andre ord MEGET GOD støtte for multiplayer. IT avisen sier heller ikke noe annet. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HeavenHell: Du har piratkopi, ikke sant? "Beta build 15 august 2003". I såfall er forklaringen såre enkel: Kjøp spillet. Nei, det var driverne til skjermkortet... Det ble fikset, men etter det så kom det enda en feilmelding: recursive error after: sound alias file iw_sound.csv: unknown sound channel 'sh Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 aaah, kjøpte det nettop. Heftig spill :-) har hatt det 3 uker jeg kult spill er det :nice: - men noe kort 3 uker? Da er det nok warez ute og går. Hvis du ikke har bestilt det fra USA eller noe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HeavenHell: Du har piratkopi, ikke sant? "Beta build 15 august 2003". I såfall er forklaringen såre enkel: Kjøp spillet. Nei, det var driverne til skjermkortet... Det ble fikset, men etter det så kom det enda en feilmelding: recursive error after: sound alias file iw_sound.csv: unknown sound channel 'sh tja, det står da klart og tydelig "CoD Beta build win-x86 Aug 15 2003" i feilmeldingen din, så enten har du blitt rippa helt i butikken eller så... Lenke til kommentar
The Voice Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har nesten fullført hele spillet nå, der er et veldig bra spill. Atmosfæren, trøkket, lyden, omgivelsene og alt gjør at du faktisk føler at du er med på noe stort! Syntes infinity ward har gjort en utrolig bra jobb. Jeg testet også så vidt multiplayer i går, og det var også gøy. 400 kan virke litt dyrt, og det syntes jeg også, men da jeg startet å spille så var det glemt. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har ingen problemer med å punge ut 400 spenn for at spill av CoD's kaliber. Single-player er kjempegøy og multi-player har tatt med alt det gode fra MoHAA pluss mer! Heftig action som gir skikkelig krigsfølelse (uten at jeg har førstehåndsopplevelse med det, men det er nå ihvertfall slik jeg kan tro det er) og veldig bra design på brettene. Varierer i størrelse og terreng. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skulle gjerne hatt med et tankmission i multiplayer. Tenk hvor fett det hadde vært hvis det hadde vært 64 stykker med en tanks hver ute i en stor bane Lenke til kommentar
JågI Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 åssen er det å spille multiplayer??? gidder ikke kjøpe det hvis multiplayer'n ikke er no god Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg synes det er veldig bra. For å gjøre det godt er du avhengig av å kjenne karta, og jo mer avanserte karta er jo kjekkere er dem! Men det tar dessverre også lengre tid å lære dem. Er du i tvil så bør du kanskje vente på en mulig multiplayer demo, men liker du spill som MoHAA og SoF2 er dette et spill for deg. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 er det mulig å spille multiplayer på CoD på et 64kbits isdn Lenke til kommentar
gareriks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ........Det er med andre ord MEGET GOD støtte for multiplayer. IT avisen sier heller ikke noe annet........ Hmm...hadde sikkert ikke lesebrillene på når jeg leste artikkelen, men dette var GODE nyheter. Har lenge vært fan av MOHAA og etter å ha testet demoen for dette spillet er dette et spill jeg sikkert kommer til å like. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 kommer det en MP demo? eller som vet om "Finest hour" kommer til PC også, som en add-on eller no? Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 er det mulig å spille multiplayer på CoD på et 64kbits isdn ja tror nokk det skulle funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå