Gå til innhold

Call of duty?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen andre som sliter med at call of duty låser seg?

Har et ATI 9800 pro kort og for ofte VPU-recovery.

Det skulle hvist hjelpe å slå av vpu-recovery, låst seg hos meg også når jeg prøvde det for første gang i dag. Har ikke fått testet om det løser problemet ennå men jeg håper det gjør det. Har Hercules R9800 pro.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med at det låser seg, men at det lagger fryktelig til tider. Har cat 3.9. Demoene var helt fine og det var ikke antydning til lagging. Multiplayeren spiller også helt fint...?! Har ellers ikke probs med noen andre spill.

Tips?

P4 2.53/533, 1GB RAM og R9700 PRO.

Lenke til kommentar
noen andre som sliter med at call of duty låser seg?

Har et ATI 9800 pro kort og for ofte VPU-recovery.

Har prøvd drivere av versjon 3.8 o g3.9 med samme resultat på begge.

Tar gjerne i mot gode råd.

Prøv å skru av "Fast Write" i driveren (under SMARTGART). COD funker helt fint hos meg etter at jeg gjorde dette.

Lenke til kommentar

Jeg er forøvrig ikke helt overbevist av CoD jeg men... Jeg synes det er MOHAA all over again, ikke at det ikke er bra altså. (Nå er det jo delvis samme folka da men...) Det jeg synes er litt dumt med det er at de ikke har tatt online multiplayeren noe videre. Det er liksom CS i en WW2 setting. Skulle gjerne sett litt mer Wolf - ET eller BF1942 med flere klasser og egenskaper, og mer objectives utover å plante noe dymanitt på et par tanks osv...

Men men, thats just my five cents...

PS. Digger Kill Cam! Dødskult!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...