The Voice Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er Call of Duty for salg nå? Jeg har ikke sett noe informasjon om det. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 har lurt på det samme.. eller er det demo"en dere spiller..! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sluppet idag i europa. Skal være i butikkene nå (håper jeg, må få meg det...). Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kjøpte det på Narvesen i Nordre gt i Trondheim i dag. 450 kr. Elkjøp hadde det i annonsebillag til Adresseavisen i dag til 399, men kjenner jeg dem rett får de det ikke inn sånn med en gang.... Ivar Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 :nice: Så det på platon i dag. Så utrolig fett ut. Gleder meg til gamer lager en omtale av spillet Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Min kopi er på vei Håpa på at den skulle ligge i postkassa i dag men det var vel for langt til det Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 COD er et utrolig deilig spill. Lenge siden jeg hadde den følelsen i et spill. Noen som har prøvd det online??? Noen bra servere? Kan tenke meg at det er kult online... =P Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 aaah, kjøpte det nettop. Heftig spill :-) Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 aaah, kjøpte det nettop. Heftig spill :-) har hatt det 3 uker jeg kult spill er det :nice: - men noe kort Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er mange servere online, og JA det er intenst morsomt Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 noen andre som sliter med at call of duty låser seg? Har et ATI 9800 pro kort og for ofte VPU-recovery. Har prøvd drivere av versjon 3.8 o g3.9 med samme resultat på begge. Tar gjerne i mot gode råd. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 noen andre som sliter med at call of duty låser seg?Har et ATI 9800 pro kort og for ofte VPU-recovery. Det skulle hvist hjelpe å slå av vpu-recovery, låst seg hos meg også når jeg prøvde det for første gang i dag. Har ikke fått testet om det løser problemet ennå men jeg håper det gjør det. Har Hercules R9800 pro. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det løste jo ikke det ****** probemet, ****** i ******, å skru av den ******* vpu-recovery. Får håpe at CoD eller ATI slipper en patch på dette. Edit: Stilig autosensur Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 3.7 driveren er lagt inn hos meg nå. den ser ut til å funke...ihvertfall så langt. Lenke til kommentar
The Voice Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Yay! Da blir det Call of Duty innkjøp i morgen :-) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Testet enda mer med 3.7 og de er fortsatt stabile... Håper de holder seg fordi spillet virker meget bra. Mange her som spiller det online? PS: ikke glem å spill lit EVE av og til Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har ikke problemer med at det låser seg, men at det lagger fryktelig til tider. Har cat 3.9. Demoene var helt fine og det var ikke antydning til lagging. Multiplayeren spiller også helt fint...?! Har ellers ikke probs med noen andre spill. Tips? P4 2.53/533, 1GB RAM og R9700 PRO. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 noen andre som sliter med at call of duty låser seg?Har et ATI 9800 pro kort og for ofte VPU-recovery. Har prøvd drivere av versjon 3.8 o g3.9 med samme resultat på begge. Tar gjerne i mot gode råd. Prøv å skru av "Fast Write" i driveren (under SMARTGART). COD funker helt fint hos meg etter at jeg gjorde dette. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg er forøvrig ikke helt overbevist av CoD jeg men... Jeg synes det er MOHAA all over again, ikke at det ikke er bra altså. (Nå er det jo delvis samme folka da men...) Det jeg synes er litt dumt med det er at de ikke har tatt online multiplayeren noe videre. Det er liksom CS i en WW2 setting. Skulle gjerne sett litt mer Wolf - ET eller BF1942 med flere klasser og egenskaper, og mer objectives utover å plante noe dymanitt på et par tanks osv... Men men, thats just my five cents... PS. Digger Kill Cam! Dødskult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå