SRK Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg har akkurat kjøpt meg ny PC med windows 8.1Nå har den allerede klikka fullstendig, det eneste som kommer opp når jeg slår på PCen er:Vi kunne ikke fullføre oppdateringeneAngrer endringerIkke slå av datamaskinenDet er det ENESTE som skjer. Det er umulig å komme inn på bios-menyen og jeg får ikke til å for eksempel starte PCen i sikkerhetsmodus.Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? PCen er helt ny og jeg har så lite lyst til å betale enda mer for å sende den inn på reparasjon. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Skal fint klare å komme inn i bios og safemode, sikker på at du trykker på riktig knapp? Hvilken pc er det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 På engelsk er den feilmeldingen "We couldn't complete the updates, Undoing changes. Don't turn off your computer". Gjør det mulig å søke. Det ser ut som en melding med lang historie. F.eks denne er ett år gammel, vet ikke om den er relevant enda: http://www.infoworld.com/article/2608238/microsoft-windows/microsoft-posts-tips-for-overcoming-windows-8-1-update-kb-2919355-errors.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå