Trond Olav Løkken Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Feria tango Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Flott aktionbilde dette! Fikk lyst på en lidenskapelig tango! Ble litt stressa av at dama "manglet" en fot, men jeg ser den vel hvis jeg studerer litt. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Synes dette ble dynamisk og flott. Jeg er jo fan av sort/hvitt - så V1 var den som falt best i smak hos meg. Herlig! mvh Jan Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Synes dette ble dynamisk og flott. Jeg er jo fan av sort/hvitt - så V1 var den som falt best i smak hos meg. Herlig! mvh Jan Takker for respons, Helene og Jan! Den som fotograferer tango på topp nivå, som disse to, vil stadig vekk "mangle" en fot, ettersom hun og han skiftvis løfter ett ben inn i rommet mellom makkerens ben. I brøkdelen av sekundet blir benet ute av syne under eksponeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg