sector Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hva betyr alle disse små firkantene med N og O inni, som folk skriver på Facebook og instagram? Av og til står det bare to firkanter, andre ganger har eg sett 6 stk, men rekkefølgen er alltid N, så O osv. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Det kan høres ut som at de skriver inn "emojis" (smileys) via mobil som PC-en ikke alltid klarer å vise. Du kan eventuelt legge ved bilder slik at det blir enklere å forstå hva du mener. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Er apple-brukere som regel. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Genialt påfunn fra Apple. Nå MÅ jo alle ha iPhone og Mac for å se hva de firkantene er for noe. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Man skal være glad for at Apple ikke oppfant alfabetet. 3 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hvis det står No inni er det det norske flagget tror jeg. Sendte det til bruttern, og han fikk No. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 oppdaget det jeg og. no no no no Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Skulle vært et universalt smiley-språk på lik linje med bokstavene jeg brukte for å skrive dette. 1 Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Skulle vært et universalt smiley-språk på lik linje med bokstavene jeg brukte for å skrive dette. Da hadde alt vært så meget bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå